“Ett fantastiskt hus utanför Rom”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Utmärkt - baserat på 1 omdöme

Omdömen från våra medlemmar

Tobias H
1 omdöme
“Ett fantastiskt hus utanför Rom”
Omdömet skrevs 4 oktober 2017 för en vistelse i september 2017

Ett helt fantastiskt hus som har all man någonsin kan behöva. Stora lyxiga sällskapsytor och en lyxig veranda med många soffgrupper. Passar utmärkt till stora sällskap. Ligger 30-45min med bil utanför Rom men i övrigt ett helt underbart hus som varmt rekommenderas.

Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera