“Fantastisk mat och service”
Omdöme om Mimi e Coco

Mimi e Coco
Rankad som nr 43 av 13 756 Restauranger i Rom
Kök: Italienskt
Bra för: Lokal mat, Barhäng
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Bokningar
Område: Navona/Pantheon/Campo de’ Fiori
Omdömet skrevs 20 maj 2018 från mobil enhet

Mimmi E Coco är ett härligt, mysigt litet ställe med underbar mat som är prisvärd. Utöver detta så erbjuder de fantastisk service och drinkar

Tack Ilir F

Omdömet skrevs 6 maj 2018 från mobil enhet

Kom hit efter 7 på kvällen och hade tur att få bord omgående. Blev lång kö ju längre kvällen gick. Förrätt blev mozarella med parma skinka. Sen beställde vi in pasta med musslor och min fru åt lasagne. Maten var gudomlig! Bästa vi smakat i Rom. Allt var bra här.mat,personal,lokal. Rekommenderar alla att gå hit

Tack kicken80
Omdömet skrevs 2 maj 2018 från mobil enhet

En liten mysig restaurang med fantastisk service och god mat. Går inte att reservera plats utan man måste vara där i tid. Kommer gärna tillbaks

Tack MarajaSwe
Omdömet skrevs 23 april 2018 från mobil enhet

Hur ska man beskriva en känsla? Hur tar man på en atmosfär? Kvarteren häromkring är så mysiga. Lite kvarters/ söder/ konstnärs/kultur- känsla med en touch av det som vara ÄR Rom. Njut! Vi åt på ett annat ställe i närheten och när vi var på väg hem stannade vi till här eftersom det fullkomligen myllrade av folk utanför stället - men eftersom dörrarna/ väggen är öppen ut mot gatan är man samtidigt ute och inne fast ute på detta underbara ” lilla hål i väggen”. Här står man gärna och är en del av stämningen under den vackra stjärnhimlen med ett glas prosecco i handen. Därefter vandrar man glad hem i den ljumma aprilnatten.

Tack Cecilia N
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera detta mysiga ställe. Fantastisk mat till rimliga priser. Mycket bra service från härliga Valentina och Renzo :)

Tack Richard H

Besökt Mimi e Coco? Berätta vad du tyckte!