“Bravissimo!”

Bra för: Lokal mat, Barhäng
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Navona/Pantheon/Campo de’ Fiori
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera detta mysiga ställe. Fantastisk mat till rimliga priser. Mycket bra service från härliga Valentina och Renzo :)

Tack Richard H

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Vårt första restaurang besök i rom. Super serviceminded personal som hade ett leende på läpparna hela besöket. Hade regelbundet bra ögonkontakt med oss så vi kände oss sedda och kunde signalera när vi ville något. Maten var kalas, vi åt focaccia samt pasta Carbonara som syns på bilderna. Mycket gott! Värt ett besök igen!

Tack Simson S
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Alex och Renzo var utmärkta i baren.
Drinkarna var lite för goda
Litet och gemytligt ställe som vi gärna besöker igen.

Tack Joakim A
Omdömet skrevs 1 november 2017 från mobil enhet

Mysig restaurang med riktigt god mat och trevlig personal! (Denna kväll serverade Alex och Lucia oss) Rekommenderas varmt!

1  Tack 336thereset
Omdömet skrevs 20 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig vinbar med gott vin och goda tilltugg som de bjöd på. Klart prisvärt gott vin och mysig servering ute. Trevlig personal. Återkommer gärna hit

Tack Annelie J

Besökt Mimi e Coco? Berätta vad du tyckte!