“Mycket bra ställe”
Omdöme om That's Amore

That's Amore
Boka med
That's Amore har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 168 av 12 875 Restauranger i Rom
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Trevi
Omdömet skrevs juni 30 2017 från mobil enhet

Vi hade tur som kom ganska tidigt och fick ett bord direkt. Väldigt många bord var reserverade men det var också flera personer som stod utanför och väntade tålmodigt på att få komma in. Allt det vi åt var mycket bra och servicen var utmärkt. Alla verkar måna om dig som gäst. Ett tips kan vara att man bokar ett bord ifall man tänket äta senare än 18:30.

Tack 60DaTo
FabiolousCookingDay, Responsabile relazioni con la clientela på That's Amore, svarade på det här omdömetSvarade juli 3 2017

Tack för att du äter och för din vänliga recension. Vi rekommenderar alltid att boka bord i vår mysiga restaurang. Vänligen kom igen för att prova andra rätter!

Omdömet skrevs juni 25 2017

Vi var 8 personer, både vuxna och ungdomar, som upplevde Rom under fyra dagar och två luncher och en privat middag med egen kock från That's Amore hann vi med.
Helt fantastiskt mat - rekommenderar starkt deras pizza och deras pasta !

Tack Johan B
FabiolousCookingDay, Responsabile relazioni con la clientela på That's Amore, svarade på det här omdömetSvarade juni 29 2017

Tack för att du äter och för din vänliga recension. Vänligen kom igen för att prova andra färska rätter!

Omdömet skrevs juni 11 2017 från mobil enhet

Vi åt middag och kom ganska tidigt så vi fick bord. Ganska trångt och servicen var helt ok. Vi åt carbonara, amatriciana och pizza prusciutto. Bra mat till bra pris. Betyg 3+

Tack Jens E
FabiolousCookingDay, Responsabile relazioni con la clientela på That's Amore, svarade på det här omdömetSvarade juni 12 2017

Tack för att du har middag i Roms vackra centrum och för din snygga recension. Vi är en livlig, mysig restaurang, och vi tycker att det är en del av vår charm. Kom gärna igen.

Omdömet skrevs maj 31 2017 från mobil enhet

Så god mat, gott vin och servicen toppen. Trevlig personal som kom ihåg oss när vi återkom nästa dag.
Poppis och oftast lite kö men värt att vänta på.
Tiramisu'n var ljuvlig.

Tack Ketty J
FabiolousCookingDay, Responsabile relazioni con la clientela på That's Amore, svarade på det här omdömetSvarade juni 1 2017

Tack för att du äter och för din vänliga recension. Vi är glada att du haft vår service så mycket att du kom två gånger. Vi älskar vad vi gör, och det visar!

Omdömet skrevs maj 27 2017 från mobil enhet

Grymt god pasta där man fick en rejäl portion blandat med sjukt trevlig personal och världens skönaste hovmästare som bara gled runt. Ett måste i Rom!

Tack roffeus
FabiolousCookingDay, Responsabile relazioni con la clientela på That's Amore, svarade på det här omdömetSvarade maj 30 2017

We are so glad you found us. Thank you for your kind review about our great service and fantastic, fresh food, and we’re known for our pasta! We love what we do, and it shows!

Besökt That's Amore? Berätta vad du tyckte!