“Fin lägenhet med underbar terrass och bra läge”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

Ullzzi
Stockholm, Sverige
2 omdömen
“Fin lägenhet med underbar terrass och bra läge”
Omdömet skrevs 9 april 2018 för en vistelse i mars 2018

Vi var en grupp på 6 personer, varav 2 barn, stannade 6 nätter. Vi älskade lägenheten och framförallt det insynsskyddade terrassen, som hade en fin hörnsoffa, två solstolar och ett cafébord med tillhörande stolar och stor parasoll (syns inte i bilderna). Hissen var liten men väl i lägenheten fungerade allt som det ska. Köket var välutrustat med allt som vi behövde, vi lagade lite mat såsom frukost och något smått på kvällarna. Badrummen och handdukarna samt sängarna var fräscha och bekväma. Det enda lilla minus var att vi av misstag fick bara en nyckel men det löste sig det också. Området är lugn men ändå härlig med många trevliga caféer och restauranger runt omkring, några minuters promenad till torget söderut med bussförbindelse alternativt norrut till metro. Ottavia var en fantastisk ägare, hon vill försäkra att vi hade allt som vi behövde och var vänlig och lätt att få tag på vid behov. Skulle definitivt bo här igen :-).

Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera