Rabattmeddelande! 45 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 45 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 217 US$/natt.

Hotel Artemide(Rom)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 40 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 40 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 374 US$/natt.

Hotel Adriano(Rom)(Mycket prisvärt!)
Hotel Colosseum(Rom)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 150 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 37 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 37 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 507 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 426 US$/natt.

Rabattmeddelande! 31 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 31 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 267 US$/natt.

Agoda.com
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 248 US$/natt.

Hotel Aventino(Rom)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 53 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 53 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 152 US$/natt.

Casa I Cappuccini(Rom)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Omdömet skrevs 1 maj 2014

Tips för att välja rum: there is a large family room ..this sometimes gets let out to single guests,coming on a first come first served basis ..ask !!
  • Bodde här: april 2014, reste som ett par
Omdömet skrevs 6 november 2012