Tripadvisor

från 77,19 US$
från 44,11 US$
från 38,59 US$
Omdömet skrevs 17 april 2018 från mobil enhet

Vi gick turen en lördag i april. Från början var det 14 deltagare, men tre hoppade av efter första stoppen p.g.a. migrän. Turen innehåller sex stopp med mat och dryck. Man får verkligen mycket att äta. Det startar med söta frukostbakverk och avslutas med glass. Däremellan är det parmaskinka, parmesan, mortadella, risotto Milanese, lasagne, köttbullar och vin. Helt klart en tur att rekommendera om man vill ha lite matkultur och se lite av den fantastiska stadsdelen Brera.

Tack mkeytravel
Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Vi valde en privat tur. Vår guide Marcello anpassade rutten efter våra önskemål och gjorde turen till en av de bästa upplevelserna på resan. Enastående sätt att uppleva Rom på.

Datum för upplevelsen: september 2017
Tack Jonas J
Omdömet skrevs 5 juli 2017

Mycket trevligt sätt att ta sig fram på samtidigt som vår trevlig guide Rafaella berättar allt om sevärdheterna. Halva nöjet är att åka Segway, resten är fantastiska Rom och dess kultur.

Datum för upplevelsen: juli 2017
Tack stefanbX6060AE
Omdömet skrevs 6 oktober 2016

Spännande sätt att ta sig fram på med Segway! Halva upplevelsen är att köra Segway andra delen att få information av trevliga tolken Alice!

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med den här sevärdheten
Tack Anna H
Omdömet skrevs 31 juli 2016 från mobil enhet

Vår guide Moretti var mycket trevlig, kunnig och engagerad. Hon hade så mycket intressant fakta om pizza som man inte vetat tidigare. Otroligt goda pizzor vi fick prova.
Tips är att komma hungrig! Man får smaka på så många olika pizzor och vi gick därifrån proppmätta! Rekommenderas starkt! Jätterolig upplevelse!

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack Cecilia J
Omdömet skrevs 4 maj 2016 från mobil enhet

Var lite skeptisk till priset, 90euro/person men när vi var klara ville jag även ta kvällsturen ytterligare 90euro!
Guiden var grym (Luise) och hade information samtidigt som hon var rolig!
Gruppen vi åkte med var 6personer och var alldeles lagom.
Stor rekommendation!!!

Datum för upplevelsen: maj 2016
Tack 229robinl
Claudio C, Responsabile relazioni con la clientela på Fat Tire Tours - Rome, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2016

Thank you guys! We are happy we have lots of friends coming from North Europe, so thank you for helping us with word of mouth!! :)