“Mycket trevligt! ”

Rankad som nr 69 av 12 871 Restauranger i Rom
Område: Trastevere
Område: Trastevere
Omdömet skrevs juli 28 2017 från mobil enhet

Kanontrevlig restaurang mitt i Trastevere. Vi var där relativt tidigt på kvällen innan middagsruschen slagit till och hade inga problem med att få bord på uteserveringen. Fin service och supergod pasta!

Tack Simon H

Omdömet skrevs juli 26 2017 från mobil enhet

Magisk födelsedagsfirande för den yngste sonen tillsammans med hela familjen! Tack Pietro för en förstklassig service!

Tack Erik F
Omdömet skrevs juli 19 2017 från mobil enhet

Underbart god mat på gemytligt torg i centrala Rom. Mycket mat för en liten peng och otroligt trevlig service. Boka bord då det är mycket folk redan tidigt kvällstid under högsäsong. Alex, Francesco and Robsion var fantastiska värdar.

Tack malinjand
Omdömet skrevs juli 5 2017 från mobil enhet

Mitt i turistråken ligger denna restaurang. Pizzan är fantastisk, pastan ljuvlig och servicen perfekt. Bra priser också.

Tack Yvonne L
Omdömet skrevs maj 26 2017

Vi drack gott kaffe och åt jättegoda croissanter. Trevlig betjäning. Fräsch och rolig toalett med en gryta som handfat.

Tack Pia A

Resenärer som tittade på Tonnarello tittade också på

Besökt Tonnarello? Berätta vad du tyckte!