“Fantastisk guide på Colosseum”
Omdöme om When In Rome Tours

When In Rome Tours
Boka i förväg
Mer information
56,75 US$*
och över
Slipp köa: Colosseums sevärdheter och guidad tur ...
Rankad som nr 44 av 259 Mat och dryck i Rom
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi bokade en 2,5 h guidad tur på Colosseum och Forum Romanum med When in Rome Tours och hade en helt fantastisk rundtur tack vare vår guide Dario. Dario höll rundturen på perfekt engelska, men pratade också svenska, norska och spanska. Dario berättade och guidade med fantastisk inlevelse och vi kan varmt rekommendera denna tur. Och Dario som guide om ni har möjlighet att välja.

Tack Sandra S

Omdömet skrevs 31 mars 2018

Omdömet skrevs 22 mars 2018

Vi hade turen att boka en guidad tur på Vatikanmuseet och vi fick Chiara. En underbar tjej som delade med sig av sina kunskaper på ett härligt sätt. Mycket inspirerande och med mycket humor. Vi fick veta allt om Michelangelo, Hercules, mosaikgolven, gobelängerna och kartorna på Italien.
Tyvärr hade vi inte bokat St Petruskyrkan och det ångrade vi. Med Chiara hade vi fått en ännu bättre upplevelse även där. Boka 3-timmarsturen, den är värd det.

Tack Tina N
Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 20 november 2017 från mobil enhet

Fantastisk o intressant tur! Hittade företaget via Google, en lyckoträff. Rekommenderas o bästa betyg till guide Christina

Tack Pia N

Resenärer som tittade på When In Rome Tours tittade också på

Besökt When In Rome Tours? Berätta vad du tyckte!