“Typiskt italienskt”

Bra för: Lokal mat, Affärsmöten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Bokningar
Område: Trevi
Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Bra mat i en medioker lokalkonstellation. Mycket folk och man måste boka bord minst ett dygn före.
Servicen är snabb och effektiv och maten är mycket god.
Lokalernas konstruktion gör att det blir trångt och lite rörigt, man sittet ”på” varandra.
Kanske inte det mest prisvärda alternativet i detta högturistområde.

Tack Jan-Gunnar B

Omdömet skrevs 23 maj 2017

Trevlig personal och ganska god mat. Satt tyvärr i källaren som hade hög ljudvolym och rätt dålig luft.

Tack Niklas7005
Omdömet skrevs 27 september 2016

Vi blev tipsad av hotellet om denna lilla pärlan. De var mest italienare som år lunch där och inte så många turister förutom oss. Personalen var trevlig och hjälpsam. Tyvärr fick vi sitta i "källaren" och inte på terrassen efter som den var fullbokat. Maten var genomgående av hög kvalitet. Vi åt bland annat lamm och spädgris som smakade fantastiskt bra. Kan absolut rekommenderas efter som det är- konstig nog- inte så lätt att hitta bra matställen i Rom.

Tack Peter B
Omdömet skrevs 22 april 2016 från mobil enhet

Fantastiskt god mat och trevlig personal. Stora portioner så man kan dela, inga problem för ägarna. Kommer gå hit igen.

Tack Daniel F
Omdömet skrevs 10 december 2015 från mobil enhet

Intetsägande liten restaurang men är betydligt trevligare än första intrycket. Vi delade på en ostbricka som var super god, ricottan direkt från himmeln. Maten var helt okej och inte alls så dyr som vi trodde. Rekommenderar inte husets vin! Toppen med jättegoda biscotti efter maten.

Tack John L

Besökt Hostaria Romana? Berätta vad du tyckte!