“God middag”

Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Bokningar
Område: Navona/Pantheon/Campo de’ Fiori
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

En trevlig och mysig restaurang med vänlig personal som dock hade lite problem med engelskan. Maten var mycket bra men det finns utrymme för förbättring.Trevlig atmosfär!

Tack Otis2106

Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Rekommenderas verkligen, servicen är på topp! Vi stannade endast för dryck men blev bjuden på en massa tilltugg. Trevlig personal som tar sig tid med sina gäster.

Önskade att vi inte ätit innan vi sprang på det väg stället.

Tack ESRNA
Omdömet skrevs 11 juni 2017

Här serveras mycket god, typisk italiensk mat. Restaurangen ligger inte långt från Pantheon men på en liten lugn bakgata. Serveringen var trevlig men inte helt perfekt. Däremot var maten den bästa under vår weekend i Rom.

Tack Jonas D
Omdömet skrevs 16 april 2016

Vi kom in precis när lunchrusningen höll på att ebba ut. Vi fick till en början ett bord som inte passade oss bra men efter en fråga till personalen fick vi ett bord som låg inte i det allra värsta springet. Det verkade vara ett ställe med lokal publik. När vi hade sett menyn utanför fanns det en hel del som lockade, när vi kom in såg vi att det var så. Vi tog samma rätt båda, Cotolette alla Bolognese, och vi var båda mycket nöjda. Vi fick också ett mycket gott vin ett DOCG Frascati,Principe Pallavicini. De var mycket generösa, vi fick både en förrätt och en kaka till kaffet utan att behöva betala något.

Tack Raggej
Omdömet skrevs 16 november 2015 från mobil enhet

Archimedes i gamla centrum nära Panthéon.
Genuin familjerestaurang
Lördag lunch var vi de enda turisterna.
Italiensk ursprunglig mat. Den bästa caprese vi någonsin ätit gjord på buffelmozzarella vad annars och fantastiska tomater.
Kärlek och omsorg och ett proffsigt Bemötande.
Rekommenderas för kvällen. Vi hade gärna ätit mer.
OK priser

Tack Cecilia B

Resenärer som tittade på Archimede tittade också på

Rom, Province of Rome

Besökt Archimede? Berätta vad du tyckte!