“Bra pizza av bra personal. ”

La Soffitta Renovatio
Bra för: Större grupper, Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Bokningar
Område: Prati
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Lättfattligt m glutenfritt, positiv till ändringar, prisvärt. Den enda nackdelen var att det låg i källaren och det var varmt.
Maten var utmärkt och personalen gjorde servera det kul.

Datum för besöket: juni 2017
Tack peteva61
Skriv ett omdöme.Omdömen (2 340)

Omdömet skrevs 5 maj 2017 från mobil enhet

Thanks to Wisham with coworkers!

Väldigt lugnt och trevligt. Oerhört bra service, vi fick maten snabbt och den var oerhört god. Rekommenderas verkligen!

Datum för besöket: maj 2017
Tack 306kerstind
Omdömet skrevs 5 april 2016

Många går hit för att de gör reklam för glutenfri pizza och annan mat. Men utan denna USP är detta en sorglig restaurang. Sanningen är att väldigt många vanlig restauranger i Rom erbjuder glutenfri mat om man bara frågar. Så det finns ingen anledning att gå hit. Vi kan tyvärr inte ge något omdöme om deras mat efterrsom vi gick efter att ha väntat på vår mat i 40 minuter utan att de lyckats servera annat än en trist, vissen och mycket dyr salladstallrik.

Datum för besöket: april 2016
2  Tack MatsGB
Omdömet skrevs 27 oktober 2013

Behövs inte sägas mer än så, vi var fyra stycken som åt fyra olika rätter och allt var himmelskt bra. Den glutenfria tiramizun kan vara världens bästa.
Det här är ett måste om du är glutenintolerant!

Datum för besöket: april 2013
Tack Hella79
Omdömet skrevs 3 februari 2013

Vi gick dit dagen innan nyår och åt en glutenfri calzone och gnocchi som var riktigt, riktigt goda. Dagen efter gick vi tillbaks igen och åt bland annat glutenfri pasta och crepe, även det var mycket, mycket gott. Rekommenderas varmt för alla, men speciellt glutenintoleranta!
Väldigt trevlig och hjälpsam personal!

Datum för besöket: december 2012
    • Atmosfär
1  Tack Mistblinde

Resenärer som tittade på La Soffitta Renovatio tittade också på

Besökt La Soffitta Renovatio? Berätta vad du tyckte!