Omdömet skrevs 23 oktober 2017 från mobil enhet

Fint ställe, fina omgivningar. Läs tidigare beskrivningar. Mysigt gammalt kloster med alla attribut. Detta är verkligen fantastiskt.

På minuslistan, som blev ovanligt lång:
Lyhört, du hör när grannen fiser...
Trist frukost.
Dyrt. För det vi betalade var förväntningar kring kvalitet o service betydligt högre. Vi gick och åt frukost ute för att "slippa" den på hotellet (som ingick i priset).
Servicen var rent undermålig. Man fick inte stryka utan att personal var "present". Detta mellan kl 12-18 endast. Vad är det för service på ett fyrstjärnigt hotell? Man får alltså inte stryka själv... förstår om ngn annan skulle strukit åt en... nu gick jag med min skrynkliga skjorta till
Middagen, såg ut som den där skrynklade dressmanskjortan från 2005 som du ångrade att du köpte.

Sängen var stenhård o Jysk bäddlager skulle sålt den som skrivbord. Rummet ok i övrigt.

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack Erik L
Omdömet skrevs 27 september 2017

Hotellet är ett gammalt kloster, vilket innebär att det är högt i tak och väldigt vackert. Där finns även en trevlig liten kyrka. Fin liten trädgård där du kan äta din frukost. Sängen är skön och toaletten var fräsch. Underbar takterrass från vilken du kan se det mesta av Rom.
Frukosten var bra och god. Serveringspersonalen var effektiva och trevliga.
Hotellet ligger i ett tyst område men ändå nära centrum.
Den enda nackdelen var att vårt rum var lyhört från korridoren så när folk passerade så hördes allt.

• Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack KristinaWendel
Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Detta hotell är ett gammalt kloster som ligger i Trastevere. Fantastisk personal, frukost, bra rum finns inget att klaga på.
En stor frukost med mycket att välja på och att sitta ute i denna fantastiska trädgård och äta den är underbart. Kan verkligen rekomendera detta hotell.

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack MadeleneS77
Omdömet skrevs 19 mars 2017

Vi är super nöjda med detta hotell. En oas mitt i Rom och nära till det mesta. Mycket god frukost, välstädat, bra service och bekvämt rum. Trevlig personal med utmärk service. Fint område. Gott om bra restauranger utanför hotellet. vi är mycket nöjda , både med boendet och med personalens serviceanda.

• Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack mitraghan
Omdömet skrevs 15 september 2016

Hotellet som vi hittade av en slump på E-bookers visade sig vara en pärla. Ett flott kloster design Borromini, komplett med kyrka, takterass och underbara väggmålningar. Nära till Ponte Sisto och alla sevärdheter på båda sidor floden, tyst och lugnt, men samtidigt mitt i det livliga gatulivet i Trastevere. Vänlig personal, flott frukost och som bonus en gratis mobiltelefon med GPS som gjorde navigeringen i centrum enkel och gratis - även telefonsamtal inom Italien var gratis. Vi fick ett rum som inte tillhörde husets flottaste, med fönster in taknivå, men utrustningen i rummet var snygg och man hade allt man behövde. Vi hoppas definitivt återkomma till detta härliga oförglömliga ställe!

Tips för att välja rum: Om ni inte vill ha full "klosterkänsla" undvik rum i bottenetaget!
  • Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack Carola E