Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Detta hotell är ett gammalt kloster som ligger i Trastevere. Fantastisk personal, frukost, bra rum finns inget att klaga på.
En stor frukost med mycket att välja på och att sitta ute i denna fantastiska trädgård och äta den är underbart. Kan verkligen rekomendera detta hotell.

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack MadeleneS77
Omdömet skrevs 19 mars 2017

Vi är super nöjda med detta hotell. En oas mitt i Rom och nära till det mesta. Mycket god frukost, välstädat, bra service och bekvämt rum. Trevlig personal med utmärk service. Fint område. Gott om bra restauranger utanför hotellet. vi är mycket nöjda , både med boendet och med personalens serviceanda.

• Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack mitraghan
Omdömet skrevs 15 september 2016

Hotellet som vi hittade av en slump på E-bookers visade sig vara en pärla. Ett flott kloster design Borromini, komplett med kyrka, takterass och underbara väggmålningar. Nära till Ponte Sisto och alla sevärdheter på båda sidor floden, tyst och lugnt, men samtidigt mitt i det livliga gatulivet i Trastevere. Vänlig personal, flott frukost och som bonus en gratis mobiltelefon med GPS som gjorde navigeringen i centrum enkel och gratis - även telefonsamtal inom Italien var gratis. Vi fick ett rum som inte tillhörde husets flottaste, med fönster in taknivå, men utrustningen i rummet var snygg och man hade allt man behövde. Vi hoppas definitivt återkomma till detta härliga oförglömliga ställe!

Tips för att välja rum: Om ni inte vill ha full "klosterkänsla" undvik rum i bottenetaget!
  • Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack Carola E
Omdömet skrevs 4 juli 2016

Ett guldkorn i Roms hotelldjungel är detta. Svårt att enkelt beskriva, måste upplevas. Hotellet är beläget i ett gammalt kloster, där kyrkan är fortfarande är aktiv. Miljön är fantastisk och rummen är stiliga och charmiga. En god frukostbuffe serveras varje morgon som kan avnjutas i den pittoreska innegården eller inomhus.

Fantastiskt läge i Trastevere, ett par hundra meter till de gamla gränderna.

Trevlig personal. Har varit i Rom många gånger, men framöver blir det alltid boende på detta sagolika hotell.

Tips för att välja rum: Vi bodde i rum 504, helt fantastiskt, stort och lungt o så mysigt
  • Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack Ulf E
Omdömet skrevs 3 maj 2016 från mobil enhet

Ett kloster från 1600-talet, ombyggt till ett fräscht hotell med en takterass med vidunderlig utsikt och en perfekt frukost, som kan avnjutas antingen inomhus eller i den fina trädgården vid gott väder.
Vad mer kan man egentligen begära när man besöker denna fina huvudstad och vill utgå från Trastevere som är en väldigt gemytlig stadsdel, med trånga gränder och massor av restauranger, barer, cafeer, gelaterior och butiker.
Detta kommer absolut bli vårt val av boende nästa gång vi får tillfälle att besöka Rom.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
2  Tack Wado_Urban