“Bästa stället”

Rankad som nr 86 av 12 770 Restauranger i Rom
Område: Trastevere
Område: Trastevere
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Firade min 50-årsdag på detta fantastiska ställe. De serverar bra mat, gott vin och en trevlig service. Du kan välja om du vill sitta vid bord eller mysa i en soffa.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 323pelles

Omdömet skrevs 3 november 2018 från mobil enhet

Vi stannade till här och drack lite vin och Aperol Spritz. Super mysigt ställe där man satt o olika rum med vinklar och vrår. Kan varmt rekommenderas!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Casparson
Omdömet skrevs 23 juli 2017 från mobil enhet

Jättebra service av personal som tog sig tid. Vi åt en blandad ost och charktallrik som var jättegod. Bra vinrekommendation. Prisvärt.

Datum för besöket: juli 2017
Tack OscarSanden
Omdömet skrevs 9 mars 2017

En lokal som känns som ett hem snarare än en restaurant. Trevlig och kunnig servering. Vinerna var mycket bra och rimligt prissatta. Maten är kallskuret med goda skinkor och ostar, efterrätterna var fantastiska. Men ingen varm mat!

Datum för besöket: mars 2017
Tack OlleAxe
Omdömet skrevs 31 januari 2017

goda drinkar,fantastisk mat och superskön miljö :) bra priser vi åt och drack för 100 E för 2 personer

Datum för besöket: januari 2017
Tack liselottem389
EssenzaWineBar_27a, Responsabile relazioni pubbliche på Essenza Wine Bar, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2017

Dear Liselotte,
thank you for your presence at Essenza Wine bar and for your wonderful review, this makes us happy!

We give the best to select the best meats and cheeses original, combining the best wines for a unique experience.

Thanks so much!
See you soon!

Resenärer som tittade på Essenza Wine Bar tittade också på

Besökt Essenza Wine Bar? Berätta vad du tyckte!