“Fantastisch”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
8 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömet skrevs 13 september 2017 för en vistelse i augusti 2017

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
sep 17 2017
Thank you Philipp, we really loved to have you both at home and reading that you had such great time and we had a little part in that makes us really happy and our efforts light! I must say that when an host get such joyful, friendly and nice guests everything goes at its best from both sides! Take care a hope to see you soon guys!
Monique B
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 15 augusti 2016 för en vistelse i februari 2016
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Standard Rum
Läge Renlighet
Service
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 16 2016
Thanks Monique for your nice words, we loved to host you all and hope to see you again here to spend some more time together!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera