“Välkomnande boende mitt i Neapel”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
11 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ospecificerat
Alla senaste på svenska
Dan H
1 omdöme
“Välkomnande boende mitt i Neapel”
Omdömet skrevs 16 april 2019 för en vistelse i mars 2019

Trivsam välstädad lägenhet i två plan med 2 balkonger och ett komplett kök.
Granne med boendet bor värden själv som gärna ställer upp som guide och presentatör av Neapel.
Hans sätt att behandla sina gäster ger ordet gästfrihet en ny dimension. Han häsade oss välkomna med orden "Välkomna till Neapel, ni är nu en del av min familj". Detta visade sig stämma 24 tim på dygnet.

Dan o Ewa

Datum för vistelsen: mars 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
apr 18 2019
thanks my friend we will be in your heart you are two exceptional people thanks to the beautiful words you wrote waw thanks for having appreciated our hospitality thanks thanks hrazie. Salvatore&nunzia
Perucs
Las Vegas, Nevada
1 omdöme
Omdömet skrevs 23 maj 2019 för en vistelse i maj 2019

Datum för vistelsen: maj 2019
maj 25 2019
thank you I was honored to have had the opportunity to spend two unforgettable days I had a great time with you, also for me it was a unique and unforgettable experience, thank you for trusting me soon. Salvatore
George B

Morris Plains, New Jersey
2 omdömen
Omdömet skrevs 2 maj 2019 för en vistelse i april 2019

Datum för vistelsen: april 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
maj 4 2019
thanks for the trust and thanks for choosing our apartments all our guests from the moment they book are part of the family. Salvatore & nunzia
Barbara G
Nivå 2 Skribent
5 omdömen
Omdömet skrevs 1 maj 2019 för en vistelse i april 2019

Datum för vistelsen: april 2019
maj 2 2019
thank you for appreciating our hospitality and our tours thanks thank you we look forward to seeing you soon.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera