“God mat & vacker utsikt”
Omdöme om Ristorante Panorama

Ristorante Panorama
Rankad som nr 15 av 124 Restauranger i Capri
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

Hade en trevlig middag med vänner. Vacker utsikt, god mat. Boka i tid så kanske ni kan få bord vid kanten? Solen går ner 20:20 i juli så ta gärna bord innan så ni hinner se ljuset.
Vackert upplagt och god mat. Vi åt tryffelpasta, kött och skaldjurspasta. Vi delade på tre förrätter. Tonfisktartar, Fiori di Succa och Calamares. Supergott!

Datum för besöket: juli 2018
Tack AnnaWikstrand

Omdömet skrevs 8 juli 2018 från mobil enhet

Vi var mycket nöjda med besöket på Panorama. Som namnet antyder är utsikten från restaurangens servering fantastisk (vi får dock ett jättebra bord närmst utsikten). Nivån på servicen är hög och maten god (särskilt en pizza vi testar). Priserna är dessutom ok (relativt annat på Capri). Särskilt bra var att vi blev omhändertagna snabbt och maten serverades kort efter vår beställning (mycket bra för de som har båtturer att passa).

Datum för besöket: juli 2018
Tack Mr_DenDongZong
Omdömet skrevs 20 september 2017 från mobil enhet

Vacker utsikt och mycket god mat men snobbig service. Tonfisktartaren smakade underbart men 25 euro tycker vi är dyrt. Pastan god, men ingen personlig restaurang.

Datum för besöket: september 2017
Tack Sabina_B_700
Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Vi hade inte bokat bord men fick ändå ett fint bord med utsikt efter ca fem min väntetid. Trevlig om än stressad personal. Jag åt hummerpastan som var väldigt god om än väldigt al dente. Min man åt oxfilé som tyvärr var överstekt och serverades med endast potatischips.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack lisadanieli
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Åt en mycket god och prisvärd middag på denna mysiga restaurang. God pasta och
pizza. Otroligt vacker utsikt, boka gärna bord så att du får uppleva solnedgången. Trevlig personal!

Datum för besöket: juli 2017
Tack Josefins85

Resenärer som tittade på Ristorante Panorama tittade också på

Besökt Ristorante Panorama? Berätta vad du tyckte!