“Middag”
Omdöme om Lo Sfizio

Lo Sfizio
Rankad som nr 5 av 124 Restauranger i Capri
Kök: Italienskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Större grupper, Familjer med barn, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Vi beställde endast en varsin varmrätt och jag fick min efter kanske 10-15 minuter men min man fick vänta ytterligare 30 minuter innan hans kom, så då hade ju jag redan ätit upp. Under tiden vi väntade på min mans mat kom en servitör och försökte ge mig mat jag ej beställt vid två tillfällen. Ingen frågade om det smakade bra eller om vi ville ha mer att dricka när glasen var tomma.

Min calamaretti fritti var väldigt god, minus för den gamla citronklyftan, men pizzan var väldigt blöt, smaklös och inte alls krispig. Vi fick vänta ytterligare 20 min på notan efter att vi bett om den.

Tack lisadanieli

Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Mottagandet var minst sagt välkomnande och personalen på det mysiga LO Sfizo fick oss direkt att känna oss hemma.

Maten var den bästa vi ätit på denna Italienresa vi båda åt pasta som var väldigt god.

Under hela middagen så blev vi ompysslade på ett vänligt och genuint sätt vilket gjorde kvällen än bättre!

Vi drack ett gott rosé och åt en riktigt god dessert en kaka med hackade mandlar smält vitchocklad och citron!

Jag skulle varmt rekommendera detta ställe som ligger en 10 min promenad från centrum.

Tack Daniel B
Omdömet skrevs 9 augusti 2016 från mobil enhet

Goda pizzor!!! Supertrevlig personal med humor. Här känner man sig välkommen och sedd som gäst. Lite avsides från turiststråket vilket är positivt!

Tack Christina H
Omdömet skrevs 3 november 2014

Den bästa av de restauranger vi testade på Capri. Restaurangen ligger på väg mot Villa Iovis. Jag tog en sorts pizza (som dock gick under annat namn) som var bakad i form av en båt. Mycket god!

Tack Martina F
Omdömet skrevs 7 augusti 2013 från mobil enhet

Spagetti me hummer var utsökt.gick här några kvällar i rad o maten var gjord av färska råvaror. Tiramisun till efterrät var god.personalen var vänlig o sakkunnig.prisvärd plats.

• Atmosfär
Tack Patrik S

Resenärer som tittade på Lo Sfizio tittade också på

Besökt Lo Sfizio? Berätta vad du tyckte!