“Bedårande utsikt och god mat”
Omdöme om Terrazza Brunella

Terrazza Brunella
Rankad som nr 9 av 124 Restauranger i Capri
Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat, Vacker utsikt
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 23 maj 2017 från mobil enhet

Åt lunch på denna restaurang efter att ha varit och badat vid Faraglioni. Stället levde upp till sin bedömning på TripAdvisor åtminstone då det gäller de pastarätter vi valde att pröva. Al dente pasta med smakrik tomatsås och alert och positiv service. Utsikten var slående och förmodligen ännu häftigare på kvällen.

Hade vi bott närmare hade vi även provat på middagen

Tack Mikael F
VillaBrunella, Direttore generale på Terrazza Brunella, svarade på det här omdömetSvarade 25 maj 2017

Dear Mikael F,

We thank you for your kind e-mail and for being our guests.

Omdömet skrevs 29 oktober 2016

Vi tittade på andras omdöme och därför letade oss hit. Restaurangen ligger långt ifrån centrum där vi bodde. Vägen dit kan upplevas som lite ensligt, det är inte många som går den vägen, speciellt på kvällarna. Fint utsikt men det går inte att uppleva under de mörka kvällarna. Servicen var utmärkt. Till förrätten tog vi en rätt med aubergine och små fantastiska tomater. Det var jätte god. Till huvudrätten hade vi en citronrisotto som var riktigt besvikelse - en rinnig risgrynsgröt med svag citronsmak. Det andra rätten var kycklingfilé inlindad i zucchini. Det var ok med inte den klassen vi har förväntat oss. Prisnivå motsvarade inte smakupplevelse, tyvärr.

Tack Elena M
VillaBrunella, Direttore generale på Terrazza Brunella, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2016

Dear Elena M,

We thank you for your kind review and are sorry if we did not met your expectations totally.

Omdömet skrevs 20 oktober 2016 från mobil enhet

Firade min födelsedag här! Fantastisk utsikt underbar mat, bra service och intimt och personlig kan verkligen rekommendera denna resturang!

Tack Mrthorsell
VillaBrunella, Direttore generale på Terrazza Brunella, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2016

Dear Mrthorsell,

We thank you for your kind review and for celebrating a special day as your birthday in our restaurant.

Omdömet skrevs 30 juli 2016 från mobil enhet

Vi var på Capri under dagen och hittade denna på TA och blev verkligen inte besvikna. Fantastisk utsikt, trevlig personal och supergod mat. Vi åt lunch och tog bläckfisk sallad till förrätt och risotton till huvud, rekommenderar båda rätterna. Kommer definitivt att gå dit igen när jag kommer tillbaka.

Tack Dilem G
VillaBrunella, Direttore generale på Terrazza Brunella, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2016

Dear Dilem G,

We thank you very much for your kind review and look-forward to the pleasure of welcoming you soon again.

Omdömet skrevs 15 juli 2013

Det här är en riktigt bra restaurang, bläckfiskcarpaccion var jättegod, likaså ravioli med musslor och zuchiniblommor.
Om du sedan är hifi-intresserad så har du kommit rätt, ett par BW801 spelar soft jazz med ett mycket bra ljud.

Tack Bjurnen
VillaBrunella, Proprietario på Terrazza Brunella, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2015

Dear Guest Bjurnen,

Thank you, see you soon. Best Regards

Yours Sincerely

Resenärer som tittade på Terrazza Brunella tittade också på

Capri, Province of Naples

Besökt Terrazza Brunella? Berätta vad du tyckte!