“Coccolati a Capri”

Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
5 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

1 omdöme
Omdömet skrevs 29 juli 2018 för en vistelse i juni 2018

Svar från företaget
aug 1 2018
Ed è un piacere immenso per me poter rendere speciale il vostro soggiorno in struttura e farvi sentire accolti e coccolati! A presto, grazie!
Munf

3 omdömen om hotell
Omdömet skrevs 27 maj 2018 för en vistelse i maj 2018

Svar från företaget
aug 1 2018
È stato un piacere! A presto!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera