3 personer tittar på det här hotellet
Kristoffer A
Borås, Sverige

Bra frukost

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 22 juli 2022
Vi bodde här 4nätter med familj.
Hotellet klassas som ett 4stjärnigt hotell och sammantaget håller jag med.

Tycker dock rummen är i behov för lite uppfräschning för att få klassas som 4stjärningt.

Men det är inte heller så lågt som en 3a.

Trevlig och hjälpsam personal och frukosten är jättebra!
Bra läge!
Datum för vistelsen: juli 2022
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Bruno Amuro, Direttore generaleHotel Plaza Sorrento, svarade på det här omdömet
Svarade 11 aug. 2022
kära gäst
Vi tackar för din recension och hoppas att få välkomna dig igen i framtiden.
vänliga hälsningar
    10 218 kr
0.4 km från Hotel Plaza Sorrento
Visa fler hotell i Sorrento
Omdömet skrevs 14 oktober 2021 från mobil enhet

Mycket bra läge. Parkeringshus vid hotellet. Innan in-checkning kan man beställa t.ex extra kuddar m.m. Sköna sängar. Pool på taket med underbar utsikt. Bra service. Restauranger och shopping i gränderna. Nära till allt, strosa gärna runt.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack Mia G
Bruno Amuro, Direttore generale på Hotel Plaza Sorrento, svarade på det här omdömetSvarade 29 oktober 2021

Dear Guest,
thank you for the review, especially for mentioning our Mypage service that allows our guests to customize their stay before the arrival. Glad to read you enjoyed your stay thoroughly, we hope to welcome you again in the future. Kind regards!

Omdömet skrevs 19 april 2019 från mobil enhet

Ett mycket trevligt och bra hotell mitt i centrum.
Fina rum underbar frukost skybar på taket med en liten bassäng.
Utsikt över Vesuvius som vi även besteg.
Närhet till tågstation som ger möjligheter att åka enkelt till de flesta sevärdheterna i detta område.

Datum för vistelsen: april 2019
1  Tack Bengt2013
Bruno_Amuro, Responsabile relazioni pubbliche på Hotel Plaza Sorrento, svarade på det här omdömetSvarade 23 april 2019

Dear valued guest,
thank you ever so much for your kind words:
Looking forward to welcoming you back soon in the near future, we send our kind regards!

Omdömet skrevs 5 november 2018

Hotel Plaza ligger i centrum av Sorrento. Jag bodde där tre nätter och det var ett riktigt bra hotell. Bra incheckning, rummet hade balkong, var modernt och bra säng. Frukosten var riklig och hotellet hade en Sky Bar med en liten pool. Servicen var riktigt bra! Rekommenderas!

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste ensam
1  Tack KungsbackaSteve
Bruno_Amuro, Responsabile relazioni pubbliche på Hotel Plaza Sorrento, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2018

Snäll kund,

Stort tack för att du valde att bo hos oss på Plaza Hotel och för att du tog dig tiden att utvärdera din vistelse.

Jag hoppas vi får möjlighet att välkomna er tillbaka till oss snart ige.

Omdömet skrevs 4 september 2017 från mobil enhet

Hotellet har ett bra läge, nära till restauranger och butiker. Härlig pool på taket. Supertrevlig personal, hjälpsamma och uppmärksamma.
Rent och snyggt på rummet.
Bra frukost, dock lite för lite bröd och lite för mycket kakor.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack judelju
Omdömet skrevs 28 juni 2017 från mobil enhet

Två syskon som firade födelsedag i Sorrento. Vi blev fantastiskt omhändertagna av samtlig personal. Frukosten var utmärkt och skybaren hade en fantastisk utsikt. Poolen var härlig men liten. Perfekt för vuxna som inte vill ligga vid poolen hela dagen. Personalen hjälpte till med alla frågor vi hade. Sängarna var sköna och städningen bra. Att vi dessutom blev överraskade med en underbar tårta med tillhörande champagne gjorde hela vår vistelse. Underbart! Stort tack till ett fantastiskt hotell!

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack tolwers