Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
mariaI4344UO
Marieberg, Sverige

Par 2 nätter

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 14 okt. 2021från mobil enhet
Mycket bra läge. Parkeringshus vid hotellet. Innan in-checkning kan man beställa t.ex extra kuddar m.m. Sköna sängar. Pool på taket med underbar utsikt. Bra service. Restauranger och shopping i gränderna. Nära till allt, strosa gärna runt.
Datum för vistelsen: oktober 2021
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Bruno Amuro, Direttore generaleHotel Plaza Sorrento, svarade på det här omdömet
Svarade 29 okt. 2021
Dear Guest,
thank you for the review, especially for mentioning our Mypage service that allows our guests to customize their stay before the arrival. Glad to read you enjoyed your stay thoroughly, we hope to welcome you again in the future. Kind regards!
4 331 kr
    9 369 kr
0.4 km från Hotel Plaza Sorrento
Visa fler hotell i Sorrento
Omdömet skrevs 19 april 2019 från mobil enhet

Ett mycket trevligt och bra hotell mitt i centrum.
Fina rum underbar frukost skybar på taket med en liten bassäng.
Utsikt över Vesuvius som vi även besteg.
Närhet till tågstation som ger möjligheter att åka enkelt till de flesta sevärdheterna i detta område.

Datum för vistelsen: april 2019
1  Tack Bengt2013
Bruno_Amuro, Responsabile relazioni pubbliche på Hotel Plaza Sorrento, svarade på det här omdömetSvarade 23 april 2019

Dear valued guest,
thank you ever so much for your kind words:
Looking forward to welcoming you back soon in the near future, we send our kind regards!

Omdömet skrevs 5 november 2018

Hotel Plaza ligger i centrum av Sorrento. Jag bodde där tre nätter och det var ett riktigt bra hotell. Bra incheckning, rummet hade balkong, var modernt och bra säng. Frukosten var riklig och hotellet hade en Sky Bar med en liten pool. Servicen var riktigt bra! Rekommenderas!

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste ensam
1  Tack KungsbackaSteve
Bruno_Amuro, Responsabile relazioni pubbliche på Hotel Plaza Sorrento, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2018

Snäll kund,

Stort tack för att du valde att bo hos oss på Plaza Hotel och för att du tog dig tiden att utvärdera din vistelse.

Jag hoppas vi får möjlighet att välkomna er tillbaka till oss snart ige.

Omdömet skrevs 4 september 2017 från mobil enhet

Hotellet har ett bra läge, nära till restauranger och butiker. Härlig pool på taket. Supertrevlig personal, hjälpsamma och uppmärksamma.
Rent och snyggt på rummet.
Bra frukost, dock lite för lite bröd och lite för mycket kakor.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack judelju
Omdömet skrevs 28 juni 2017 från mobil enhet

Två syskon som firade födelsedag i Sorrento. Vi blev fantastiskt omhändertagna av samtlig personal. Frukosten var utmärkt och skybaren hade en fantastisk utsikt. Poolen var härlig men liten. Perfekt för vuxna som inte vill ligga vid poolen hela dagen. Personalen hjälpte till med alla frågor vi hade. Sängarna var sköna och städningen bra. Att vi dessutom blev överraskade med en underbar tårta med tillhörande champagne gjorde hela vår vistelse. Underbart! Stort tack till ett fantastiskt hotell!

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack tolwers
Omdömet skrevs 29 september 2016

Bilen omhändertagen vid ankomsten. Vi blir mkt vänligt mottagna av receptionspersonalen. Bagaget fick vi inte med oss, kom inte med på anslutningsflyget till Neapel. Vi blir dock mycket bra hjälpta av hotellet.
Rummen stora sängarna bra, toalett/dusch stor. Vi fick ett rum med balkong inte så stor men helt ok.
Frukosten är värd att nämnas särskilt finns det mesta och gott är det också med de flesta italienska specialiteter att. Excellent är ordet. Sky bar med bassäng och fantastisk utsikt.Gym i källaren.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack permbe
Bruno_Amuro, Responsabile relazioni con la clientela på Hotel Plaza Sorrento, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2016

Dear valued guest,

we are glad that you enjoyed your stay at the Plaza hotel in Sorrento. We thank you in particular for mentioning amongst the many features offered by this hotel also the assistance provided by our reception staff.

You also seem to have enjoyed the Italian delicacies served at breakfast. The latter offers in fact a variety of options (hot and cold, sweet and savoury) to suit different tastes and needs. Through MyPage you can even choose gluten-free and/or lactose-free options: whatever is your need we will be able to accomodate it.

Looking forward to seeing you again, in the meantime we send you best greetings from Sorrento.