Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
tolwers
Göteborg, Sverige

Underbar vistelse

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 28 juni 2017från mobil enhet
Två syskon som firade födelsedag i Sorrento. Vi blev fantastiskt omhändertagna av samtlig personal. Frukosten var utmärkt och skybaren hade en fantastisk utsikt. Poolen var härlig men liten. Perfekt för vuxna som inte vill ligga vid poolen hela dagen. Personalen hjälpte till med alla frågor vi hade. Sängarna var sköna och städningen bra. Att vi dessutom blev överraskade med en underbar tårta med tillhörande champagne gjorde hela vår vistelse. Underbart! Stort tack till ett fantastiskt hotell!
Datum för vistelsen: juni 2017
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
4 320 kr
1.5 km från Hotel Plaza Sorrento
Kostnadsfri parkering
Visa fler hotell i Sorrento
Omdömet skrevs 29 september 2016

Bilen omhändertagen vid ankomsten. Vi blir mkt vänligt mottagna av receptionspersonalen. Bagaget fick vi inte med oss, kom inte med på anslutningsflyget till Neapel. Vi blir dock mycket bra hjälpta av hotellet.
Rummen stora sängarna bra, toalett/dusch stor. Vi fick ett rum med balkong inte så stor men helt ok.
Frukosten är värd att nämnas särskilt finns det mesta och gott är det också med de flesta italienska specialiteter att. Excellent är ordet. Sky bar med bassäng och fantastisk utsikt.Gym i källaren.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack permbe
Bruno_Amuro, Responsabile relazioni con la clientela på Hotel Plaza Sorrento, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2016

Dear valued guest,

we are glad that you enjoyed your stay at the Plaza hotel in Sorrento. We thank you in particular for mentioning amongst the many features offered by this hotel also the assistance provided by our reception staff.

You also seem to have enjoyed the Italian delicacies served at breakfast. The latter offers in fact a variety of options (hot and cold, sweet and savoury) to suit different tastes and needs. Through MyPage you can even choose gluten-free and/or lactose-free options: whatever is your need we will be able to accomodate it.

Looking forward to seeing you again, in the meantime we send you best greetings from Sorrento.

Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Ett mysigt och fräscht hotell med ett perfekt läge och underbar utsikt. Poolen liten men även den med en vidunderlig utsikt över Vesuvius och barmenyn bjöd på riktigt god lunch meny.Trevlig personal som hjälpte oss att boka underbara utflykter och reda ut små problem som vi hade vid en av dem. En stor och varierad frukostbuffé med Prosecco varje dag. Vi hade dock önskat bättre bröd det finn juså mycket bra bröd i Italien och då är det ju trist med standard formfranska.

Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack Anna H
Bruno_Amuro, Responsabile relazioni con la clientela på Hotel Plaza Sorrento, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2016

Dear valued guest,

we thank you kindly for your review on TripAdvisor. Hoping to welcome you back at the Plaza hotel in Sorrento, we take the opportunity to send you our sincere greetings from Sorrento.

Best Regards

Omdömet skrevs 8 november 2015

Hotellet ligger perfekt om man vill bo i centrala Sorrento men närhet till affärer och restauranger. Det är relativt nytt och har en modern standard på rum och inredning.
Rent snyggt och bekväma sängar

Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack curt s
Omdömet skrevs 17 juli 2014 från mobil enhet

Fräscht hotell på superläge. Rummen fräscha och välutrustade. Poolområdet på taket fantastisk med en bar som serverar god mat. Tyvärr var inte baren öppen kvällstid. Riktigt bra frukost! Sist men inte minst. Trevlig och serviceminded personal. Vi njöt verkligen av vår vecka här!

Datum för vistelsen: juli 2014
Tack Carina6109
Omdömet skrevs 6 juli 2014

Fräscha moderna rum, god frukost, takterass med pool och jättebra läge med gångavstånd till tåg, bussar och alla restauranger och affärer. Personalen var väldigt hjälpsam och omtänksam. Pratade jättebra engelska. Det enda som var lite negativt var att sängarna var hårda. Men vi rekommenderar detta starkt!!!

Datum för vistelsen: juli 2014
1  Tack Helena1234567