Bli belönad med One Key
Linköping, Sverige

Trevligt familjehotell

Omdöme om Hotel Girasole
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 27 juli 2019
Vi är mycket nöjda efter våra sju nätter på Girasole. Mysigt familjehotell med personlig och trevlig service. Bra frukost, mysig trädgård och en underbar pool. Välj rum på insidan för att slippa vägen utanför. Vi valde rum på insidan och fick en fin balkong med utsikt mot havet och Vesuvius.
Datum för vistelsen: juli 2019
Resetyp: Reste som ett par
4,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
HotelGirasole, ProprietarioHotel Girasole, svarade på det här omdömet
Svarade 10 sep. 2019
Thanks a lot for your comment. We are happy you enjoyed your stay at Girasole.
We hope to see you again.
Kind regards
2.2 km från Hotel Girasole
Kostnadsfri parkering
Visa fler hotell i Sorrento
Omdömet skrevs 19 juni 2019 från mobil enhet

Ett antagligen gammalt hotell som hackar sig fram på vad dom har, trots att det borde göras nyinvesteringar. Börjar med det som var bra, och det var poolområdet! Sen, Första rummet stank kloak, tog 3 dagar innan vi fick byta. Sen nya rummet var mot gatan, men ok, det stank inte, men kylskåpet fungerade inte och myror. Fick kylskåpet bytt å myrorna försvann. Frukosten, ett sorgligt kapitel även trots att man som nordbo lärt sig att vi har lite olika frukostvanor. Kakor i olika former finns, men en ost, skinka och salami. Rostbröd och torra semlor. Sen lite yoghurt och sånt. T.ex inte en grönsak. Men lite inlagda persikor finns. Sängarna stenhårda. Läget är sådär. Ligger på gränsen mellan sorrento och sant’agnello, längs den hårt trafikerade Corso italia. Ljudet störde inte oss så mycket men ganska farligt att gå där på kvällarna. Inget fel på personalen, men tyvärr är det alldeles för dyrt för vad du får. Kommer inte att åka dit igen till dom priserna.

Datum för vistelsen: juni 2019
2  Tack 7niklasj
HotelGirasole, Proprietario på Hotel Girasole, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2019

We are sorry that you are not completely satisfied of our hotel because we all work in order to satisfy our guests and make them feeling like at home
All the bests

Omdömet skrevs 12 oktober 2017

Här är ett familjehotell för dig som vill ha ett boende lite avsides men lugnt och trivsamt. Stort,lugnt rum i hus vid trädgård. 20 minuters promenad till mitt i smeten, centrum. Matsal med dukar för frukost med panorama fönster mot trädgården.

Rumstips: Tyst rum i fristående hus med trädgård intill huvudbyggnad.
Datum för vistelsen: september 2017
Tack Eva189848
Omdömet skrevs 21 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket trevliga dagar på detta familjära hotell med trevlig personal och mysigt poolområde. Enda minuset var avståndet till centrum och hav då taxi var mycket dyrare än i Sverige. Men skulle ändå gärna återvända pga den trevliga stämningen

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack 141lenae
HotelGirasole, Proprietario på Hotel Girasole, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2017

Dear friends,

thank you for your review.

Kind regards

Omdömet skrevs 22 juli 2016 från mobil enhet

Charmigt hotell med mysig trädgård och fint litet poolområde. Mycket trevlig personal. En bit att gå in till centrum dock. Fantastisk utsikt över Vesuvius och Neapelbukten. Rummet var av traditionell italiensk standard, dvs helt ok om än med litet badrum.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Kenneth1x2
Omdömet skrevs 17 juli 2016 från mobil enhet

Hårda sängar, tråkigt poolområde, oerhört lyhörda rum och vårt rum i trädgården var ett rum med utsikt rakt in i en stenmur med trädgården 100 m bort vid poolen. Helt ok frukost. Trevlig personal. 15-20 min gång från city, vilket är helt ok. Dock går man längs med huvudgatan som inte har trottoar hela vägen och där vissa delar är mycket mörka.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack thezzyy