“Toppen!”

Rankad som nr 3 av 30 Efterrätter i Sorrento
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 22 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket god gelato! Märks att den är hemgjord. Det enda negativa är att det inte går att sitta där. Svårt att gå och njuta av en glass i handen när det är 30 grader varmt.

Tack lisaalbe

Omdömet skrevs 27 september 2016

Den här glassen är helt enkelt fantastisk och jag saknar ord!! Jag har aldrig ätit godare glass, och jag är en flitig glassätare, speciellt i Italien där jag letar upp bra ställen. Mycket smak, underbar konsistens (perfekt mjuk, de vevar runt i kärlet innan de slevar upp en kula) och den lämnar ingen oberörd! Missa inte detta!!!

Tack Amedei
Omdömet skrevs 26 september 2016 från mobil enhet

God gelato eller som vi göteborgare säger skitgo glass helt enkelt. Gå dit och testa. Vi provade olika smaker och de stärkte vår uppfattning

Tack Per K
Omdömet skrevs 11 april 2016

Här serveras mycket god glass som görs på plats. Den är lite mindre söt än glass vanligtvis brukar vara.
Till skillnad mot många andra ställen som säljer lösglass så förvaras glassen här hela tiden i behållare med lock. Det är hygieniskt och det borde vara bra för att glassen alltid ska ha en perfekt temperatur. De har många ovanliga smaker som t ex Ananas med basilika eller Vanilj med ingefära.

Tack Gunnar L
Omdömet skrevs 1 oktober 2015 från mobil enhet

Så himla god gelato! En av de bästa jag ätit i Italien. Den känns hemmagjord och fräsch, till exempel jordgubbsglassen måste verkligen vara gjord på riktiga jordgubbar. Andra smaker att rekommendera: hasselnöt, salt kola/karamell, krämig citron... Ja egentligen alla jag smakat. Super!

Tack ilbombo

Resenärer som tittade på Raki tittade också på

Sorrento, Province of Naples

Besökt Raki? Berätta vad du tyckte!