“Välkomnande”

Ristorante Pizzeria Tasso
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Ristorante Pizzeria Tasso har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 45 av 319 Restauranger i Sorrento
Bra för: Större grupper, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 11 juni 2018

Redan på gatan möttes vi av en väldigt trevlig värdinna med Brittisk eller Irländsk dialekt som inte alls var påträngande. Vi fick menyn presenterad med utgångspunkt från våra önskemål. Första gången tackade vi nej utan att det togs emot illa. Tredje gången gick vi in och det blev fler gånger. Trevlig restaurang, med vänliga och tillmötesgående personal som gav hjälpsamma förslag. Man kände sig välkommen och avspänd. Klart rekommendabelt!

Datum för besöket: september 2017
Tack nmalias

Omdömet skrevs 16 september 2017 från mobil enhet

Maten smakade fantastiskt men tyvärr kändes personalen rätt trött och ovanligt opersonliga. Vi provade carpaccio och burrata det smakade mycket bra. Pastan och pizzan var också bra. Inget jag rekommenderar tyvärr.

Datum för besöket: september 2017
Tack Sabina_B_700
Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

Familjerestaurangen nr 1. Bra service och bra mat. Började med mozzarella fyllda ravioli med tomatsås. Sedan linguine ai frutta di Mare. Avslutade med färsk frukt.

Datum för besöket: juli 2017
Tack 324Marco
Omdömet skrevs 4 november 2016

Servicen är på tåspetsarna och maten är så vällagad med fina välbalanserade och trovärdiga förslag. Carpaccion och Culatellon är underbara.

Datum för besöket: november 2016
Tack Kerstin L
Omdömet skrevs 29 september 2016

Beställde pasta med havetsläckerheter dvs musslor räkor och kräftor, tyvärr blev inte smakupplevelsen så bra överkokt pasta smaklös kräfta hårda räkor och alldeles för mycket musslor till följd att rätten mest smakade musslor. Åt själv en kalvkotlett som förmodligen tillbringat alldeles för lång tid i värmeugn. Relativt smaklöst.

Datum för besöket: september 2016
Tack permbe

Resenärer som tittade på Ristorante Pizzeria Tasso tittade också på

Sorrento, Province of Naples

Besökt Ristorante Pizzeria Tasso? Berätta vad du tyckte!