4 838 kr
Frukost ingår
Ingen förskottsbetalning krävs
Mandy_Wine_Dine
Stockholm, Sverige

Vackert fräsch hotell man trivs bra att tillbringa sin sol semester i .

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 30 juli 2021från mobil enhet
Detta är fint hotell att tillbringa sin semester på .Hotellet ligger bra till så man har nära till stan och stranden .Hotellet är stort och har fräscha fina lokaler och rummet vi fick var jättefint med fin balkong .Så sval och skönt rum med bra kylning och mörkläggande gardiner.Städningen var bra.Dom har en fin takbar med liten fräsch pool där vi låg och solade mycket .Dom har även en stor bassäng på ett annat plan där det är bra för barnfamiljer.Frukosten fick man serverad i en fin trädgård och var jättebra .Personalen.som jobbade var alla väldigt trevliga och serviceinriktade.Det enda vi saknade var ett gym på hotellet eftersom vi tycker om att träna på semestern .Kan verkligen rekommendera detta fina trivsamma hotell .
Datum för vistelsen: juni 2021
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
3 945 kr
1.7 km från Grand Hotel De La Ville Sorrento
Kostnadsfri parkering
Visa fler hotell i Sorrento
Omdömet skrevs 8 juni 2017 från mobil enhet

Fann detta hotell med restaurang/bar och njöt av utsikt och en bra service, vi beställde en crepe de suzette och den tog 6 minuter att förbereda vid bordet.
Hotellet ligger väldigt centralt och har ett bra läge.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack torbj_rnl525
Omdömet skrevs 2 maj 2016 från mobil enhet

Vi hade Sorrento, Pompeii, Capri som delar i vår resa genom det vår-vackra Italien. Väl på hotellet genomsyrades vår upplevelse av 5-stjärnigt boende, dels av bemötandet samt att vi inte bar våra väskor från det att vi stod utanför entrén. Rummet var inte det finaste vi hade sett bland alla bilder på Booking.com men var alltid rent och fint. Jag tyckte sängen var bra men min hustru tyckte den var lite för stel. Vi hade sol på balkongen från 15:00 till middagsdags. Personalen var fantastisk, frukosten hade allt vi önskade. Terassen på taket erbjöd pool och bar samt en fantastisk utsikt över apelsin/citron-odlingar i förgrunden och Vesuvius med hela Neapelbukten i bakgrunden. Väl värt en vistelse...

Datum för vistelsen: april 2016
Tack TonyLee65
Omdömet skrevs 2 juli 2015

Mycket smakfullt inrett hotell med fina rymliga rum. Väljer man havsutsikt har man en bedårande utsikt över havet och Vesuvius. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Hotellet har en fin takterrass men en liten pool och en större pool på marknivå där man kan simma. Riklig frukost och hög klass på maten på kvällen också. Vi kommer att återvända.

Rumstips: Välj gärna ett rum högt upp för fin utsikt.
Datum för vistelsen: juni 2015
1  Tack Christina550625
Omdömet skrevs 5 augusti 2014

Fruktost helt ok inget som stack ut direkt.
Trevlig frukost trädgård. 2 pooler (fast vi var bara på taket där utsikten var fantastisk.)

Rummen var tysta, kuddarna var som vanligt för hårda.
Bra städning.
Bra service.

Läget bra, nära centrum,+ speciellt att ha tillgång till "stranden och faciliteterna på Royal hotel.

Datum för vistelsen: juli 2014
Tack per m
Omdömet skrevs 5 juni 2014

Börjar med det enda negativa jag hade: Min dam till resepartner tyckte inte det var helt rent när vi checkade in.

Dock kom de upp och städade om direkt och sen var det bara en enda bra upplevelse efter det! Området var lugnt och skönt, vyn från terrassen var riktigt bra, frukosten var bra för Italienska mått, servicen var riktigt bra.

Vi frågade snällt om byte av rum till ett med havsutsikt. Första natten gick inte då de hade full täckning men andra natten fick vi det utan tillägg!

Rumstips: 5 våningen mot havet!
Datum för vistelsen: juni 2014
Tack 63DavidP63