5 069 kr
ingespin
Stockholm, Sverige

Vandringsresa oktober 2018

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 24 okt. 2018från mobil enhet
Var här andra veckan i oktober på vandringsresa med wiresor. Fantastiskt hotell, utsikten från restaurangen var grym, bla såg man Vesuvio.
Mycket bra frukostbuffé, osäker på om det är standard??
Vi hade middag på hotellet tre dagar, den låg utanför ordinarie meny, den var trist, bortsett från salladsbordet som var grymt bra.
Hiss ner till mycket bra badområde/brygga, som hade bar.
Mycket trevlig och bra personal, summa summarum ett mycket bra hotell med ca 10 min till gamla stan.
Datum för vistelsen: oktober 2018
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
GianniCartiglia, Chief ConciergeGrand Hotel Riviera, svarade på det här omdömet
Svarade 27 okt. 2018
Dear Guests,
we are so pleased that you had a wonderful stay at our hotel.
Thank you for your beautiful review, we hope to see you soon again at the Riviera,
with kind regards
2.0 km från Grand Hotel Riviera
Kostnadsfri parkering
Visa fler hotell i Sorrento
Omdömet skrevs 23 juli 2018

Hit vill jag gärna återkomma. Vilket ställe!
Så fort man klev innanför grinden kändes det fantastiskt. Trevlig personal som gjorde att man verkligen kände sig välkommen.
Utsikten, mot Vesuvius...
Äta en god frukost med Neapelbukten framför sig...

Fint med Beach Cluben och att bada i det klara vattnet...
Kort promenad till centrum med dess utbud av restauranger, butiker,sevärdheter m.m.

Det ingick halvpension men middagen på kvällen var tyvärr inget vidare, så den åt vi bara någon gång.

Rumstips: Vi bokade rum med havsutsikt.
Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack 853Mimmi
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Romantiskt ställe med magisk utsikt! Enkelt med hiss ner till badbryggorna och nära till stan och hamnen. Personalen var trevliga och maten okej. Det serverades en antipastibuffe varje kväll, samt en trerätters middag. Vi fick ett bra bord med magisk utsikt över solnedgången.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Lillapalmen
Omdömet skrevs 10 april 2018 från mobil enhet

Det må vara lite dyrare men man blev inte besviken. Hotellet är verkligen Italien i ett nötskal! Allt från marmorplattorna på rummet till utsikten över vulkanen.

Kan verkligen rekommendera detta hotellet till alla men särskilt par som vill ha det där lilla extra på semestern.

Förutom utsikten var det mysiga privata badområdet en fröjd för själen. Enastående!

Datum för vistelsen: maj 2017
2  Tack TripShab
Roberta M, Direttore vendite på Grand Hotel Riviera, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2018

Dear Guest,

Thank you very much for your review and for choosing our Hotel Riviera for your stay in Sorrento.

We really hope to have the pleasure to welcome you back very soon.

Best Regards,

Roberta

Omdömet skrevs 19 februari 2017

2016 den 6 maj gifte vi oss nere i Positano och bodde då med våra gäster på Grand Hotel Riviera! Hela vår bröllopsvecka var helt perfekt!

Vi hade bott på detta hotell tidigare och vi fick verkligen den perfekta känslan inför vår bröllopsvecka 2016! Vi kan varmt rekommendera hotellet, personalen, miljön och servicen är verkligen utmärkt! Man blir så väl omhändertagen! Våra familjer fick verkligen en helt underbar upplevelse denna vecka i maj 2016. Vi har precis bokat en veckan i Sorrento nu i maj och självklart kommer vi att bo på på Grand Hotel Riviera!

Datum för vistelsen: maj 2016
1  Tack fredrikthor
Omdömet skrevs 23 juli 2016 från mobil enhet

Jättemysigt. Vi åt på hotellet frukost och middag varje dag. Väldigt bra mat och rummet var perfekt. Mycket trevlig personal i reception och servering. Man kunde åka hiss ned till en fin brygga vid havet. Utsikten över kusten från hotellets altan är svårslagen och storslagen

Datum för vistelsen: april 2016
Tack Rogeranna