5 450 kr
Vio.com
4 462 kr
hansifellbrink
Sundsvall, Sverige

Stort och lyxigt hotell, men lite gammalt!

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 21 sep. 2021
Hilton Palace är ett stort, lyxhotell med fantastiska utrymmen. Personal vid poolbaren/restaurang var kanon, reception/frukost sådär. Väldigt god mat! Lite tråkiga rum, liten balkong med insyn från grannen.
Datum för vistelsen: september 2021
5,0 av 5 bubblorRenlighet
4,0 av 5 bubblorService
3,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Ser du något problem med det här omdömet?
7 766 kr
    10 218 kr
0.7 km från Hilton Sorrento Palace
Visa fler hotell i Sorrento
Omdömet skrevs 15 april 2018

Fantastiskt hotel, egen pool o lounge på top floor.Fantastidk frukost med crepes kock. Rent o snyggt överallt. Gångavstånd till centrum med restauranger o trevlig shopping. Men egentligen vill men inte lämna fina hotellet.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Irene N
Omdömet skrevs 13 april 2018 från mobil enhet

Konferens med kunder under några dagar. Detta hotell ligger väldigt bra till. Själva hotellet är perfekt hotell för konferens och stora sällskap. Fina ljusa rum, god frukost och rent och snyggt.
Mycket trevlig personal, hjälpsamma med våra frågor, goda tips osv. Promenadnära till centrum. Pool inomhus och utomhus. Fina små trädgårdar med citron och apelsinträd.

Datum för vistelsen: april 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Gertsve
Omdömet skrevs 21 augusti 2017

Mycket bra hotell och personalen var utmärkt och plaseringen och vistelsen i Sorrento blev en stort nöje och 4 dagar son vi inte kommer att glömma. Ett stort tack till personalen på Hilton och då främst personalen i Hilton Lounge som jobbade på hela tiden och såg till att vi fick den service vi ville.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
1  Tack 285mikaelp
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Jag kan bara hålla med. Fantastisk personal. Jättebra frukost med fint utbud, tex färskpressad juice, kockar som gjorde omelett och creps på beställning. Pooler med gott om plats och mysiga i flera etage. Rekommendera att ni bokar med havsutsikt då den är helt oslagbar med utsikt mot Vesuvius och Neapel bukten. Kunde dock inte se solnedgången utan då fick man gå ner på stan. Allt var toppen och åker jag till Sorrento igen så blir det Hilton. Annars var Sorrento en mysig stad med gott om restauranger i alla prisklasser och en fantastisk solnedgång. Dock var stranden inget vidare.

Datum för vistelsen: juli 2017
2  Tack 648andersg
Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Kvalitet på alla sätt. Vänlig och priffesionell personal. Rent, snyggt och tyst. Mkt fina faciliteter och god frukost. Utsikten fantastisk. Polområdet mycket fint och välskött. Lounch och pool på plan 7 toppen.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack 3tommyn