Omdömet skrevs 13 april 2018 från mobil enhet

Konferens med kunder under några dagar. Detta hotell ligger väldigt bra till. Själva hotellet är perfekt hotell för konferens och stora sällskap. Fina ljusa rum, god frukost och rent och snyggt.
Mycket trevlig personal, hjälpsamma med våra frågor, goda tips osv. Promenadnära till centrum. Pool inomhus och utomhus. Fina små trädgårdar med citron och apelsinträd.

Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Tack Gertsve
Omdömet skrevs 21 augusti 2017

Mycket bra hotell och personalen var utmärkt och plaseringen och vistelsen i Sorrento blev en stort nöje och 4 dagar son vi inte kommer att glömma. Ett stort tack till personalen på Hilton och då främst personalen i Hilton Lounge som jobbade på hela tiden och såg till att vi fick den service vi ville.

• Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack 285mikaelp
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Jag kan bara hålla med. Fantastisk personal. Jättebra frukost med fint utbud, tex färskpressad juice, kockar som gjorde omelett och creps på beställning. Pooler med gott om plats och mysiga i flera etage. Rekommendera att ni bokar med havsutsikt då den är helt oslagbar med utsikt mot Vesuvius och Neapel bukten. Kunde dock inte se solnedgången utan då fick man gå ner på stan. Allt var toppen och åker jag till Sorrento igen så blir det Hilton. Annars var Sorrento en mysig stad med gott om restauranger i alla prisklasser och en fantastisk solnedgång. Dock var stranden inget vidare.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Anders G
Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Kvalitet på alla sätt. Vänlig och priffesionell personal. Rent, snyggt och tyst. Mkt fina faciliteter och god frukost. Utsikten fantastisk. Polområdet mycket fint och välskött. Lounch och pool på plan 7 toppen.

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Tommy N
Omdömet skrevs 27 maj 2017

Bodde här privat men tittade även på konferenslokalerna för jobbets skull. Mycket bra service av all personal! Hotellet ligger på gångavstånd från centrum lite ovanför byn. Bra pool, rymliga rum, god frukost, god middag på kvällen både i restaurangen och baren!

• Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack louiseolsson2016