Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Tommy N
Gran Canaria, Spanien

Kvalitet

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 15 juni 2017från mobil enhet
Kvalitet på alla sätt. Vänlig och priffesionell personal. Rent, snyggt och tyst. Mkt fina faciliteter och god frukost. Utsikten fantastisk. Polområdet mycket fint och välskött. Lounch och pool på plan 7 toppen.
Datum för vistelsen: juni 2017
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
4 804 kr
    9 489 kr
0.7 km från Hilton Sorrento Palace
Visa fler hotell i Sorrento
Omdömet skrevs 27 maj 2017

Bodde här privat men tittade även på konferenslokalerna för jobbets skull. Mycket bra service av all personal! Hotellet ligger på gångavstånd från centrum lite ovanför byn. Bra pool, rymliga rum, god frukost, god middag på kvällen både i restaurangen och baren!

Datum för vistelsen: april 2017
Tack louiseolsson2016
Omdömet skrevs 27 oktober 2016

Fantastisk utsikt, gåavstånd till city. Hjälpsam personal. Frukost och lunch var gott och smakade Italien. Rummen hade kunnat vara lite fräschare till det priset. Städningen var i topp och renligheten generellt också.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack 293esing
Omdömet skrevs 11 maj 2016 från mobil enhet

Fint hotell. Standard som förväntad men inget som sticker ut speciellt mycket. Rum mot berget, ganska spartanskt möblerat. Sköna kuddar. Lobbybaren dyr men bra med tilltugg. Frukosten under standard som man kan förvänta sig. Poolområdet trevligt och rent. Bra service av personalen.

Datum för vistelsen: maj 2016
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Micke429
Omdömet skrevs 31 oktober 2015

Hotellet ligger lite ovanför centrum. Det tar ungefär 10-15minuter att gå till gamla stan. Vi besökte hotellet under sen höst (sen okt) och då var ute-poolen stängd, men det fanns en fin pool inomhus. Frukosten var underbar med färsk apelsinjuice och omelette.

Datum för vistelsen: oktober 2015
1  Tack emisv595W
Omdömet skrevs 28 april 2015

Härligt och stort hotell, bra som konferenshotell. Rummen var stora, fräscha och fina. Den goda frukosten serverades med en underbar utsikt över bukten och Vesuvio. De har också en härlig apelsin och citron-trädgård där vi serverades lunch. Jag kan verkligen rekommendera detta hotell vid konferens eller privat resa.

Datum för vistelsen: januari 2015
Tack Eva C