“Dyr men rätt bra mat för att ligga i turistområdet”

Ristorante La Basilica
Rankad som nr 113 av 319 Restauranger i Sorrento
Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten, Större grupper, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 29 april 2017

Jag var positivt överraskad av maten men de tar bra betalt. Mysigt ställe med bra service. Det finns bättre ställen men vill man äta i turistområdet är detta ok.

Datum för besöket: april 2017
Tack Johan N

Omdömet skrevs 23 oktober 2016

Fantastisk god italiensk middag och ett mycket gott vin till. När vi sedan fick den handskrivna notan på 118 Euro fick vi nästan en chock. Var det värt så mycket? Vi läste notan till 113 Euro så det blev diskussion vem av oss som räknat rätt. Efter många om och men beslöt kvinnan som tog betalt att hon skulle skriva ut en "slagremsa" så att vi tydligt kunde se alla siffror!
Det värsta var att hon höjde rösten till oss. Vi är inte döva.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack ged000
Omdömet skrevs 29 juli 2016 från mobil enhet

Ser trevligt ut men låt er inte luras.. Du hittar bättre mat på stranden.

Pizzan nja inte alls god, även att bresaola och Parma låter lockande som toppings..

Pasta med musslor, var ej rengjorde eller sköljda, vilket resulterade i hela munnen fylld av sand. Svar från vår servis " its local" tydligen äter dem musslor tillsammans med sand.

That's it! Jag kommer inte tillbaka..

Datum för besöket: juli 2016
Tack Companion537515
Omdömet skrevs 18 juli 2016 från mobil enhet

Väldigt god pasta, men något dyr för vårt lunchstopp. Trevlig personal uppväger mycket, avskild från huvudstråket.

Datum för besöket: juli 2016
Tack per6201
Omdömet skrevs 5 maj 2016 från mobil enhet

Lite billigare systerrestaurang till Caruso. Trevlig stämning och bra service. Klart värt pengarna. Det enda man kan ha negativa åsikter om är trubaduren. Jag vill inte ha en gitarrspelar mitt i middagen.

Datum för besöket: maj 2016
Tack Thomas S

Resenärer som tittade på Ristorante La Basilica tittade också på

Sorrento, Province of Naples

Besökt Ristorante La Basilica? Berätta vad du tyckte!