“Såå gott”

Il Leone Rosso Ristorante Pizzeria
Rankad som nr 65 av 316 Restauranger i Sorrento
Kök: Italienskt
Bra för: Större grupper, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Mycket att välja på och så gott

Måste säga att jag blev glad att de hade fins bilder på maten i menyn (skulle jag aldrig uppskatta annars) så jag äntligen kunde förstå vad jag skulle välja och beställa!!
Bra service, lugnt läge nära tåg/buss-station.
Fint sortiment av pastarätter och fisk och skaldjursrätter. Inte särskilt dyrt heller.

Tog en risotto med musslor och spenat. Såå gott. Sambon tog en gnocchi. Vi drack apelsinjuice.
Mycket mätta och belåtna. Rekommenderas

Tack Nea M

Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Vi inledde vår middag med bruchettas och diverse ostar. Ok, men inte mer. Vi åt sedan olika rätter: zuchinnipastan som var absolut godast, pasta pesto, pasta med broccoli och korv samt pasta vongole. Bra service men inget speciellt och ganska opersonlig.

Tack Catarina S
Omdömet skrevs 23 oktober 2017 från mobil enhet

Åt pizza Margaritha o Marinara till lunch. Helt ok. Idag middag calamaris till förrätt. Bra. Men kronan på verket fylld tortellini resp penne med fantastisk tomatsås. Fantastiskt gott. Service ok

Tack Per-Inge J
Omdömet skrevs 21 september 2016 från mobil enhet

Jätte god mat, vi åt pizza, pasta, charkuterier. Billigaste restaurangen vi har varit på och jätte bra mat! Rekommenderar verkligen att gå hit! Ingen turistfälla. Jag äter hellre på genuina italienska ställen.
Pastan med salsiccia och broccoli var jätte god

Tack Patricia L
Omdömet skrevs 6 juli 2016 från mobil enhet

Vi käkade pizza här och det var ok men inte mer. Servicen var inte den bästa vi har fått i Sorrento, men pizzorna är ätbara

Tack Magnus A

Resenärer som tittade på Il Leone Rosso Ristorante Pizzeria tittade också på

Sant'Agnello, Province of Naples

Sorrento, Province of Naples

Besökt Il Leone Rosso Ristorante Pizzeria? Berätta vad du tyckte!