“Mitt i smeten!”

Kök: Italienskt, Bar
Bra för: Större grupper, Romantiska möten, Barhäng, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 23 april 2018 från mobil enhet

Ja varför inte? Mitt på Piazza Tasso och en Aperol spritz. Kam inte bli bättre med all underhållning som sker framför en. Härligt att bara sitta å titta. Kanon service.

Datum för besöket: april 2018
Tack Janne65

Omdömet skrevs 30 oktober 2017

Perfekt läge vid Piazza Tasso! Här kan man sitta och njuta god mat och goda drinkar och se ut över alla som passerar. Underbar personal, med service som alltid är på topp, trevliga med ett leende på läpparna! Öppet från tidig morgon till långt in på natten. Dessutom med priser som är rimliga.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack aalgulin
Omdömet skrevs 2 november 2016 från mobil enhet

Mycket centralt, mitt på Tasso torget i Sorrento. Här finns också mat, men mitt besök handlade mest om cappuccino. Rent, snyggt och bra service. Kan rekommenderas på det varmaste.

Datum för besöket: november 2016
Tack bjorng98
Omdömet skrevs 19 oktober 2016

Populärt ställe där vi fick bra service trots att det var kö för att få bord. Vår clubsandwich smakade utmärkt. En Limoncello. som vi inte beställt, bjöds det på efter det - som var gratis!
Inte bara turister här utan även lokala befolkningen!
Rekommenderas!

Datum för besöket: oktober 2016
Tack ged000
Omdömet skrevs 18 oktober 2016

Så trevlig restaurang med bra läge för att kika på folk. Fick endast vänta 15min när vi var 10st som skulle äta. Medans vart vi serverade Prosecco och oliver.
Mycket mat att välja mellan!

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Frida P

Resenärer som tittade på Fauno Bar tittade också på

Sorrento, Province of Naples

Besökt Fauno Bar? Berätta vad du tyckte!