“Dold pärla!”

Rankad som nr 46 av 318 Restauranger i Sorrento
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 maj 2018 från mobil enhet

Blev rekommenderade att gå hit och blev verkligen inte besvikna. Stället ligger en bit från centrum och lite otillgängligt men man blir upphämtad med bil på hotellet om man bokar. Maten var ljuvlig o vinerna likaså. Genuina smaker. Man har kvällens specialmeny vilken kan rekommenderas istället för a la carte.

Tack Per W

Omdömet skrevs 17 augusti 2016 från mobil enhet

Denna restaurang ägs äv min kära vän och kusin Mario som har jobbat hårt hård för att komma på den nivå han och hans fru befinner sig idag.
Jag personligen rekommenderar denna ställen för matens underbara smaker men också för den fantasi dom använder sig för att skapa dom underbara rätter.
Vill du verkligen uppleva Sorrentos smaker då måste du dit.
Jag garanterar upplevelsen

Tack Antonio S
Omdömet skrevs 20 juli 2015 från mobil enhet

Vi blev rekommenderade denna restaurang av vår trevliga consier på hotellet. Hon ringde restaurangen som bokade upp en transfer från vårt hotell till deras restaurang. Rätt nära där vi bodde men vi hade aldrig hittat själva. Genom galet smala gränder och limonodlingar körde han och efter en kort stund var vi framme. Vi fick ett trevligt bord och åt en fantastisk middag med en underbart varm personal. Bra vinlista hade dom också för de som är intresserade! Rekommenderar det starkt!!

Tack Teddie H
Omdömet skrevs 24 september 2014

Vi kom sent till Sorrento. Hungriga. Personalen på hotellet rekommenderade oss att göra ett besök på Donna Sofia. Vi blev hämtade av restaurangen med bil och fick oss till livs en läcker reseupplevelse ibland de trängsta gator man kan tänka sig. Inte undra på att bilen såg lite sliten ut på backspeglarna. Väl framme blev vi väl omhändertagna. Blev rekommenderade en måltid med provkarta på det italienska köket. Råvaror och smakupplevelse i toppklass. En njutning och inte blev det sämre av servitörernas diskreta påpasslighet och vänlighet. Allt väldigt gott och provar man inte deras Tiramisu så missar man något.
Sen kan jag ju berätta att vi återkom två gånger till bara för att det var så trevligt.

• Atmosfär
Tack Håkan O
Omdömet skrevs 17 juli 2014 från mobil enhet

Ta er tid att promenera dit! En gränd följd av citronodling ger en go känsla inför middagen som komma skall. Jätte god med perfekt service! Miljön höjer smakupplevelsen !

Tack Carina6109

Resenärer som tittade på Ristorante Donna Sofia tittade också på

Sorrento, Province of Naples

Besökt Ristorante Donna Sofia? Berätta vad du tyckte!