“Bra restaurang med trevlig personal”

Ristorante 'O Parrucchiano La Favorita
Rankad som nr 79 av 316 Restauranger i Sorrento
Kök: Italienskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat, Romantiska möten, Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang. Trots att den är stor med många sitsplatser så kändes den ombonad och trevlig. Man sitter som i en trädgård omgiven av citrusträd och medelhavsväxter. Mycket bra service, fyllig vinlista och traditionella vällagade italienska rätter.

Tack Michael T

Omdömet skrevs 13 april 2018 från mobil enhet

Trots att var långt över 100 personer i vårt sällskap fick vi snabb och bra service. Mycket god mat. Trevlig inramning med trädgård, inglasad om man så ville. Musiken kändes lite påtvingad men lite kul. Restaurangen Kan rekommenderas.

Tack Gertsve
Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Inramningen är oslagbar med citronträd och apelsinträd, men även fikonträd i trädgården men man kan även sitta inne i orangeriet. Proffsig serveringspersonal som har åratal av erfarenhet på denna restaurang. Maten är traditionella italienska rätter men framför allt sorrentinska. Pasta alla sorrentina med tomatsås och mozzarella är ett måste. Sen kalvfilen al limone med ugnsstekt potatis och broccoli med citron. Som efterrätt är Baba en gammal goding.

Tack 324Marco
Omdömet skrevs 15 november 2016

Bra restaurang med lite ovanlig inramning, bl a finns en trädgårdssektion i övre planet, som dock inte var öppen i november när vi var där. Maten OK, men inte överdådig. Hyggliga priser.

Tack amaskelof
Omdömet skrevs 4 november 2016

Jättehärlig atmosfär, tre nivåer i ett slags växthus. Ok mat, men bedrövlig service av servitörer som nog jobbat där sedan förra sekelskiftet, roliga att iaktta, men tråkiga att vänta på. Menyn var urgammal och höll knappt ihop.

Tack Kerstin L

Resenärer som tittade på Ristorante 'O Parrucchiano La Favorita tittade också på

Sorrento, Province of Naples

Besökt Ristorante 'O Parrucchiano La Favorita? Berätta vad du tyckte!