“Bra mat”

Kök: Italienskt
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Bra mat till rimliga priser. Risotton i citronsås var supergod, min man tog skaldjurspasta och tyckte det var himmelskt.

Tack Madeleine L

Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

... men inte så mycket mer. Ganska ordinär mat och halvbra service. Fin miljö på en trevlig men vältrafikerad innergård.

Tack Anton M
Omdömet skrevs 29 augusti 2017 från mobil enhet

Vi åt lunch här en varm sensommardag. Trevlig personal och god mat. Av det vi åt var pastan med valnötter, ansjovis och soltorkade babytomater den största hit:en. Förmodligen skulle vi inte gå hit igen, men vi kan absolut rekommendera detta ställe.

Tack JuliaS7884
Omdömet skrevs 14 augusti 2017 från mobil enhet

Bra resturang med trevlig personal och bra läge i Amalfi. Restaurangen ligger på ett litet torg med uteservering vilken var trevlig att sitta på vid lunchtid. Servicen var bra och personalen var kunnig vad gällde glutenallergi. Dock fanns inte så många alternativ för en glutenallergiker. Tog citronrisotton som var mycket god. Lite för dyrt i jämförelse med andra matställen.

Tack lonelylemon
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Gick hit med familjen efter att ha bokat bord. Väldigt trevlig och avslappnad personal och underbar mat.
Tog risotto med skaldjur, pasta med hummer och lasagne och det var fantastiskt gott tillsammans med husets vita i karaff.
Avslutade med en limoncello-tiramisu som var dagens special.
Hit kommer vi gärna igen.

Tack Per B

Resenärer som tittade på L'Abside tittade också på

Amalfi, Amalfikusten

Besökt L'Abside? Berätta vad du tyckte!