“Trevligt för lunch!”

Kök: Italienskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs augusti 29 2017 från mobil enhet

Vi åt lunch här en varm sensommardag. Trevlig personal och god mat. Av det vi åt var pastan med valnötter, ansjovis och soltorkade babytomater den största hit:en. Förmodligen skulle vi inte gå hit igen, men vi kan absolut rekommendera detta ställe.

Tack Julia S

Omdömet skrevs augusti 14 2017 från mobil enhet

Bra resturang med trevlig personal och bra läge i Amalfi. Restaurangen ligger på ett litet torg med uteservering vilken var trevlig att sitta på vid lunchtid. Servicen var bra och personalen var kunnig vad gällde glutenallergi. Dock fanns inte så många alternativ för en glutenallergiker. Tog citronrisotton som var mycket god. Lite för dyrt i jämförelse med andra matställen.

Tack lonelylemon
Omdömet skrevs juni 19 2017 från mobil enhet

Gick hit med familjen efter att ha bokat bord. Väldigt trevlig och avslappnad personal och underbar mat.
Tog risotto med skaldjur, pasta med hummer och lasagne och det var fantastiskt gott tillsammans med husets vita i karaff.
Avslutade med en limoncello-tiramisu som var dagens special.
Hit kommer vi gärna igen.

Tack Per B
Omdömet skrevs maj 18 2017

Trevlig personal, vi fick ett glas prosecco då vi fick vänta en kvart på bord, vi kunde dock beställa under tiden så det gjorde inget. God mat och fler rätter att välja på som lät goda. Vi satsade på svärdfick som vi tyckte var mycket god.

Tack linjal
Omdömet skrevs april 23 2017 från mobil enhet

Här hittade vi resans godaste spaghetti Vongole. Trevlig personal serverade oss. Härligt läge mitt på ett litet torg i Amalfi, som kändes lite skyddat idag när det började blåsa.

Tack Ulla V

Resenärer som tittade på L'Abside tittade också på

Amalfi, Amalfikusten

Besökt L'Abside? Berätta vad du tyckte!