“Magisk familjerestaurang”

Kök: Italienskt
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Underbar liten restaurang som verkar drivas av hela familjen, bokstavligt talat.

Från den lilla 10 åringen som kommer och möter oss vid bordet för att servera oss vatten till den äldsta som har koll på stället. Ett ställe som serverar autentiskt italiensk mat!

Tack Emir K

Omdömet skrevs 3 november 2016 från mobil enhet

Vi gick runt på kvällen och tittade efter något ställe att äta på. Denna restsurang såg trevlig ut och farbron som serverade var väldigt trevlig. Jag beställde file av biff från menyn med grönpeppar sås och vi beställde in varsit glas bra rödvin med betoning på bra. Vi får in ett surt rödvin från Ravello som knappt går att dricka. Min biff ser ut att vara tre stycken kokta fläskfile bitar som de hällt en grönpeppar sås över som dessutom hade skurit sig. Min fru och son som tog varsin pasta rätt tyckte maten var på gränsen till ok. Biffen gick inte att äta klarade bara av två tuggor. Servitören som är en vänlig man erbjöd mig något annat att äta men jag klarade inte längre att äta något på denna restaurang. De drog av kostnaden för min måltid på notan.

Tack Ronny_R30
Omdömet skrevs 19 november 2015

En bra taverna med trevlig personal och god pizza. Här äter även lokalbefolkningen och det är ett gott tecken. Bra läge, nära hamnen.

Tack Dolomitfreek
Omdömet skrevs 11 juli 2015 från mobil enhet

Detta betyg baseras på de låga priser di Masaniello håller. Personalen är trevlig och pratar gärna med gästerna. Maten är godkänd även om det inte är någon gastronomisk sensation. Bra val för dig som är i Amalfi och vill ha en enklare måltid som är mer än Pizza express och Cuoppo d'Amalfi till en låg kostnad.

Tack Peter B
Omdömet skrevs 10 juli 2015 från mobil enhet

Trevlig liten familjekrog med mycket god och prisvärd mat. Ägaren Andrea går runt och pratar med alla gäster och övriga som kommer förbi. Mycket gemytlig stämning och klart värt ett besök när man är i Amalfi.

Tack Thax2014

Resenärer som tittade på La Taverna di Masaniello tittade också på

Amalfi, Amalfikusten

Besökt La Taverna di Masaniello? Berätta vad du tyckte!