“God fika, sådär service”

Pasticceria Andrea Pansa
Rankad som nr 1 av 4 Kaffe och te i Amalfi
Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Anrikt cafe vid Amalfis mittpunkt. Trevlig miljö men lite svårt att få servitörers uppmärksamhet och därefter leverans av fikat. Men det var riktigt gott. Rekommenderar speciellt pistageglassen.

Tack Seddytore

Omdömet skrevs 23 april 2017 från mobil enhet

Mysigt och vackert kafé mitt i Amalfi. Känns klassiskt och har mycket gott till kaffet.... Vi kunde att välja att sitta inomhus eftersom det var en kylig dag. Serveringen fungerade utmärkt och det var inte det dyraste kaféet vi varit på.

Tack Ulla V
Omdömet skrevs 7 november 2016

Trevligt och fräscht fik i hjärtat av Amalfi. Gott fikabröd och snabb service men serverings personalen var ganska oinspirerande vid båda vara besök här.

Tack Ronny E
Omdömet skrevs 27 augusti 2016

Ett trevlig mindre ställe precis intill Katedralen i Amalfi.
Testade en specialitet för regionen - Delizie al Limone - mycket god och fräsch kaka.
Det enda som drar ner betyget på detta café är den extremt sura unga servitör
som serverade oss vid det tillfälle vi var där.

Tack anders0lss0n
Omdömet skrevs 29 april 2016 från mobil enhet

Tog en drink efter att vi kom tillbaka till Amalfi (från promenaden - Sentiero Degli Dei)
En god Spritz och lite goda tillbehör i en trevlig miljö på piazzan utomhus

1  Tack Wado_Urban

Resenärer som tittade på Pasticceria Andrea Pansa tittade också på

Amalfi, Amalfikusten

Besökt Pasticceria Andrea Pansa? Berätta vad du tyckte!