“Bästa stället längs Amalfikusten ”

Taverna degli Apostoli
Rankad som nr 4 av 109 Restauranger i Amalfi
Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs augusti 1 2017 från mobil enhet

Ikväll har vi njutit av en helt fantastisk middag och jättetrevlig personal. Jag åt fyllda gnocchi med tomatsås, de var de godaste gnocchis jag någonsin ätit och jag har ätit många. Jag beställde till och med in två portioner av den hemgjorda gnocchin. Resten av familjen var också mer än nöjda med den pinfärska maten.

Tack Limone87

Omdömet skrevs augusti 1 2017 från mobil enhet

Underbart ställe i centrala Amalfi. Mycket god mat, åt helt nygjorda gnocchis i en rykande varm tomatsås. Servicen var även den synnerligen god, vi blev mycket trevligt bemötta och välkomnade. Kort sagt ett toppenställe.

Tack Seddytore
Omdömet skrevs juli 29 2017 från mobil enhet

Besökte restaurangen kunde ej få bord för 4 så vi fick bord 2+2. Beställde vitt vin, pasta med snäckor och en tomatsallad med olika körsbärstomater. Det smakade fantastiskt. Pris som normalt hemma.

Tack robchrek
Omdömet skrevs juli 21 2017 från mobil enhet

Gemytligt, bra service och riktigt vällagad mat utan krusiduller. Klart bästa i Amalfi. Skaldjursgrytan för två till förrätt är en av de bättre rätterna vi
har ätit!

Tack Björn T
Omdömet skrevs juli 11 2017 från mobil enhet

Hade fått tips om att äta här av en vän så vi var ett gäng på 5 personer som tog en lunch. Jag åt 4 rätter, en burrata med tomater som smakade fantastiskt gott! Sedan bläckfisk med potatis denna rätt var helt underbar, jag har aldrig ätit bättre bläckfisk! Sedan år jag spagetti med Citron pesto som också var grym! Avslutade sedan med en citron efterrätt. Alla i sällskapet var mycket nöjda med sin mat, och även jag. Rekommenderas starkt!!!

Tack Faycal E

Resenärer som tittade på Taverna degli Apostoli tittade också på

Amalfi, Amalfikusten
Amalfi, Amalfikusten

Besökt Taverna degli Apostoli? Berätta vad du tyckte!