“Fantastisk service”

Restaurant Marina Grande
Rankad som nr 14 av 115 Restauranger i Amalfi
Kök: Italienskt, Modernt
Bra för: Större grupper, Lokal mat, Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Vacker utsikt, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Underbart bemötande samt supergod mat gör detta ställe till den ultimata strandrestaurangen där man både kan bada och få mat!

Tack Emir K

Omdömet skrevs 10 mars 2016

Ett fantastiskt ställe med utmärkt service och utmärkt mat. Utsikten över stranden i Amalfi är härlig. Vi hade veganer med oss och de fick goda rätter utan några problem

Tack neomini
Omdömet skrevs 26 juni 2015 från mobil enhet

En resturang som ligger i hamnen med en magisk utsikt. Lokalen och inredning skapade en mysig och avslappnande känsla. Personalen var trevlig och maten var utsökt. Tips är att boka bord på uteplatsen!

Tack Moa E
Omdömet skrevs 14 juni 2015

Det är en av våra favoritrestauranger i Amalfi. Vi har varit här flera gånger och det är alltid lika trevligt att komma hit. Inte bara för maten utan även för servicen och läget vid stranden. Här är maten alltid fräsch och snyggt upplagd. Riktigt bra fritto misto. Det är inte billigt men absolut värt att besöka.

Tack paxki
Omdömet skrevs 5 juni 2014

Amalfi är ett givet stopp när man drar längs amalfikusten.

Marina Grande var ett givet besök och platsen var fin men nära vy över stranden och mitt i stadens centrum.

Priserna var ok, servicen var ok och maten var riktigt trevlig för priset. Vi körde en lunch med 2 pizzor där båda höll rätt nivå.

• Atmosfär
Tack 63DavidP63

Resenärer som tittade på Restaurant Marina Grande tittade också på

Amalfi, Amalfikusten

Besökt Restaurant Marina Grande? Berätta vad du tyckte!