“Turistfälla”

Bra för: Familjer med barn, Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Väldigt trevlig personal!
Vi fick in maten väldigt fort vilket gjorde oss misstänksamma och mycket riktigt så var min biff medium/rare väldigt överstekt. Likaså med sällskapets, här lagar man mat på löpande band som sedan står på värme innan servering. Priserna är för höga i förhållande till kvaliteten. Vi fick visserligen ny mat men det här duger inte...

Tack Samson67
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 758)

Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Det är kö för att komma in, i vart fall under högsäsong. Och jag undrar varför.. kan det vara för att omgivande restauranger lämnar en del övrigt att önska? Helt okej utbud, maten smakar bra, service ok, men mer än så är det inte.

Tack 805birgittas
Omdömet skrevs 18 juni 2017 från mobil enhet

Men trist mat, gammalt bröd. Inget vi besöker igen. Blev inte mätta men läget är kanon. Kan tänka mig att gå dit o äta glass någon gång men inte mer än så.

Tack 641niclase
Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Fantastiskt läge, men nonchalant personal !
Vi blev besvikna på maten...
Lång väntetid innan vi fick beställa, både dricka och mat.

Tack Kerstin B
Omdömet skrevs 2 juni 2017 från mobil enhet

Nonchalant personal, smaklös mat, lång väntetid på dricka och mat. Beställare skinkpasta och fick ingen skinka.

1  Tack Elin S

Resenärer som tittade på Restaurante Muelle tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca

Besökt Restaurante Muelle? Berätta vad du tyckte!