“Smaklöst och dyrt”
Omdöme om Catalina II

Catalina II
Rankad som nr 567 av 683 Restauranger i Torrevieja

Smaklösa lammkotletter med två ynkliga grönsaker och lite pomfritt. Ockerpris för talltrik jamen y queso

Datum för besöket: maj 2021
Tack aleksandram543

Omdömet skrevs 22 mars 2021 från mobil enhet

På väggen med stora bokstäver står det "Restaurang och Pizzeria"! Beställde från menyn pizza med ost och skinka. Det som "pizzerian" serverade var en liten blek och smaklös, med hård botten, fabrikstillverkad "pizza". Det borde finnas kriterier för att få kalla sin restaurang för pizzeria.

Datum för besöket: mars 2021
Tack Atico1
Omdömet skrevs 22 mars 2021 från mobil enhet

Vi var några vänner som gick dit för att äta en god (trodde vi) söndaglunch men oj sååå besvikna vi blev. Beställde menu del dia, tog croquetas till förrätt, bara mos och en liten skinkbit, helt smaklösa, till varmrätt tog jag revbensspjäll som var ett litet ben som till största delen bestod av fett, inte ätbart. Resten av vännerna tog pizza vilket visade sig vara en fabrikstillverad, modell mindre, smaklös. Naturligtvis blev även det en besvikelse, eftersom restaurangen utgör sig att vara en restaurang/pizzeria, då förväntar man sig att den skulle vara tillverkad där. Dit går vi inte mer.

Datum för besöket: mars 2021
Tack EvaH1611
Omdömet skrevs 18 december 2019 från mobil enhet

Vi var 6 personer som besökte Catalina II för att äta en födelsedagsmiddag. Det blev lyckat med jättegod mat, vi åt lax med ugnsrostade grönsaker, därefter efterrätt och kaffe. Vi var alla nöjda och hade en trevlig middag. Rekommenderar deras goda mat.

Datum för besöket: december 2019
Tack EvaH1611
Omdömet skrevs 1 december 2019

Väldigt dåligt bemötande av personalen. 4 servitriser till 3 sällskap gäster och de kom inte ens och frågade efter beställning eller dricka förrän vi bad om det. Då kändes det som vi störde dem.
Servitriseena stod och hade kul i en hörna av restaurangen och skrattade och gapade.
Mat och dryck ställdes på bordet utan vare sig varsågod eller ett leende.
Beställde paella som var ok men absolut inte mer. Halv bränd och ganska salt. Räkor som var helt mosiga så de gick inte att hantera eller äta.
Fick ingen fråga om maten var bra eller om vi ville ha mera att dricka.
Sedan fick vi länge söka kontakt flr att få betala.
Veckans i särklass dyraste middag till helt avsaknad av service och ej värt sitt pris.
Näe. Inte en gång till.

Datum för besöket: december 2019
Tack Anetteronny

Resenärer som tittade på Catalina II tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca

Besökt Catalina II? Berätta vad du tyckte!