“Atmosfären. Rena och fräscha toaletter”
Omdöme om Henrik Ibsen

Henrik Ibsen
Rankad som nr 56 av 689 Restauranger i Torrevieja
Kök: Norskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat, Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018

En fantastik trevlig personal. Stor variation på menyn. Rikliga portioner som är vackert upplagda och har en mycket god smakupplevelse.

Tack TorreviejagunSan

Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Födelsedagsmiddag. Denna restaurang kan vara svår att hitta , ligger lite gömd . Väl där möts man av en mysig lokal. Lagom stor meny. Allt vi beställde smakade bra och det var fint upplagt. Bra servis. Kocken tackade oss när vi gick, trevligt.

Tack Lars J
Omdömet skrevs 13 december 2017 från mobil enhet

Mycket mat
Man blir mätt och det smakade bra
Jag tog entrecote
Frun tog oxfilé bitar
Båda rätterna till belåtenhet

Tack Fam P
Omdömet skrevs 9 november 2017

Liten mysig restaurang. Maten god och rikligt tilltagen. Man ser kocken laga maten. Verkligen trevlig personal. Beställer man Tores stuvade spenat så får man en höjdare! Den är bara öppen på kvällstid. Ett besök där kan rekommenderas. Man blir aldrig besviken!

Tack Ameliah510
Omdömet skrevs 16 november 2016 från mobil enhet

Typisk norsk lutfisk, utan vitsås och med bacon och fett istället. När några personer i sällskapet önskade mer potatis var den slut...

1  Tack Ylva K

Resenärer som tittade på Henrik Ibsen tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca

Besökt Henrik Ibsen? Berätta vad du tyckte!