“Väl värt ett besök. ”
Omdöme om Belchica

Belchica
Rankad som nr 1 av 693 Restauranger i Torrevieja
Kök: Belgiskt

Letade efter en bra restaurang i Torrevieja och hittade denna på Tripadvisor. Över förväntan, allting var jättegott. Vi kommer tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Departure86467

Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Fantastisk mat av hög kvalitet, goda välkomponerade viner till maten och fantastisk service. En 4 timmar lång matupplevelse i sköna fåtöljer. Vi kommer garanterat att återkomma. Rekommenderas!

Datum för besöket: juni 2021
Tack 256piaf
Omdömet skrevs 5 juli 2021 från mobil enhet

Hit måste alla som besöker Torrevieja komma!
Vi har sedan flera år tillbaka semester lägenhet i centrala Torrevieja, men har av någon anledning missat denna Restaurang.
5/5 på allt, otroligt bra mat och service.
Rekommendation är att ta deras avsmakningsmeny med tillhörande vinpakaket för en bra kostnad.

Helhetsbetyg otroligt bra!

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack 464hampusl
Omdömet skrevs 6 april 2021 från mobil enhet

Liten mysig restaurang med väldigt vällagad mat! Att boka i förväg rekommenderas!
Upplägg, smak, färg.. allt är
Genomtänkt! Supertrevlig familj som äger, lagar och serverar! Avsmakningsmeny med passande vinet för ett väldigt bra pris! Hit kommer vi igen!

Datum för besöket: april 2021
1  Tack VeronicaSjogren
Omdömet skrevs 29 november 2020 från mobil enhet

Detta är en restaurang som serverar mat utöver det vanliga. Fantastiska råvaror som tillagas på ett helt underbart sätt.
Har ätit här många gånger och det håller alltid samma höga kvalitet och smak.
De har en avsmakningsmeny som serveras med väl anpassade viner som är magisk.
Bästa restaurangen i Torrevieja!

Datum för besöket: november 2020
Tack monicas193

Resenärer som tittade på Belchica tittade också på

Besökt Belchica? Berätta vad du tyckte!