“Utmärkt uppelevelse”

Belchica
Rankad som nr 1 av 671 Restauranger i Torrevieja
Kök: Belgiskt
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Med en mat som smakar underbart och en personal som brinner för sin restaurang kan man inget annat än att ge 10/10. Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: juli 2020
Tack P1508AOdavidp

Omdömet skrevs 2 mars 2020 från mobil enhet

Kanske den bästa mat jag blivit serverad Grymt bra.
Varierande mat med stor inlevelse och fantastisk personal.

Tack janingebengtsson
Omdömet skrevs 14 februari 2020

En fantastisk välsmakande meny, bäst i Torrevieja Värdparet levererade på topp som vanligt. Vi är så glada att vi har hittat Er.

Tack lars n
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Bästa stället i Torreweija.
Fantastisk mat o personal.
bästa matupplevelsen.
Kan varmt rekommendera detta ställe

Tack Veronica S
Omdömet skrevs 31 januari 2020 från mobil enhet

En restaurang som levererar! Både mat som är av yppersta klass och en service som är både välkomnande och trevlig! Vi borde hittat den tidigare! Passar inte den tunnaste plånboken, men har du fyllt på så ger den valuta för pengarna!

Datum för besöket: januari 2020
Tack Calle47

Resenärer som tittade på Belchica tittade också på

Besökt Belchica? Berätta vad du tyckte!