“Torrevieja bästa restaurang”
Omdöme om Senap & Ketchup

Senap & Ketchup
Rankad som nr 23 av 681 Restauranger i Torrevieja

Utan tvekan den bästa restaurangen jag ätit på i Torrevieja. Maten är av högsta kvalité, personalen är trevlig och inredningen är snygg och stilren. Rekommenderas varmt.

Tack Vivlule

Underbart god lunch Fina råvaror ! Kvällens meny kan du välja på gott kött eller fisk,hamburgare Mm Goda förrätter Mm Till det kan du dricka goda viner ,öl eller vatten Bra kock och trevlig personal Fin miljö ! Dit vill jag alltid återvända när jag är i Spanien Längtar dit när jag är i Sverige!

Tack ChristinaW1782

Otroligt bra på både lunch och middag! Även väldigt trevlig personal och härlig miljö! Rekommenderas starkt!

Tack 375simono
Omdömet skrevs 27 januari 2021 från mobil enhet

Här är det vällagat mat och vacker interiör. Man väljer att sitta inne eller ute . Personalen är vänlig och toaletten inbjudande

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack 459evaw
Omdömet skrevs 6 januari 2021 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe med god service och svensk husmanskost när den är som bäst. Alla rätter var vällagade och smakade fantastiskt (vi var där vid flera tillfälle). Prisvärd!

Datum för besöket: januari 2021
Tack snejanah2017

Resenärer som tittade på Senap & Ketchup tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca

Besökt Senap & Ketchup? Berätta vad du tyckte!