“Håller inte vad de lovar”
Omdöme om Donde Rodrigo

Donde Rodrigo
Rankad som nr 19 av 683 Restauranger i Torrevieja
Kök: Chilenskt, Från Medelhavet, Internationellt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 16 maj 2021 från mobil enhet

Inte det Donde Rodrigo vi besökt förut. Torrt bröd, söt aioli, ”handskuren” pommes kom från mataffärens frysdisk , trötta ribs och torr kyckling med topping som också de var färdigköpta.

Datum för besöket: april 2021
Tack grupp252

Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Katastrof, vi gick därifrån pga av dålig service, ingen kunskap om kvällsmeny som fanns anslagen utanför. Vi var 4 personer, de hade bara 3 menyer, väldigt svårlästa.

Datum för besöket: januari 2020
Tack gunnara2018
Omdömet skrevs 11 januari 2020

Vi var fyra vänner som åt lunch, menu del dia,
Gambas som förrätt och kummel med potatismos och citronsås till varmrätt, allt mycket vällagat och smakade utmärkt.
Dessutom mycket bra service utan att vara påträngande.
Ett toppenställe som vi kommer att besöka fler gånger
Vi var alla mycket nöjda

Datum för besöket: januari 2020
Tack elisabethw730
Omdömet skrevs 17 december 2019 från mobil enhet

Maten var inte något att skriva hem om, har svårt att få ihop 100 tecken om denna restaurang. Kändes inget bra alls.

Datum för besöket: september 2019
Tack jana719
Omdömet skrevs 9 oktober 2019

När man kommer in öppnar sig en värld av god mat, bra service. Tyvärr ofta fullbokat och därför bör man boka bord.

Datum för besöket: juli 2019
Tack O3544KXanner

Resenärer som tittade på Donde Rodrigo tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca
Torrevieja, Costa Blanca

Besökt Donde Rodrigo? Berätta vad du tyckte!